۵۵۰ اصله درخت و درختجه در محدوده منطقه شش کاشته شد

در راستای توسعه فضای سبز ، ارتقاء فرهنگ کاشت درخت در بین مردم و سطح شهر ، ۵۵۰ اصله درخت و درختچه در عرصه سبز منطقه شش کاشته شد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه شش اهواز؛مطابق هفته های گذشته،ظهر امروز ۳۱ تیرماه ،بعداز اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه،مهدی مرادحسینی مدیر منطقه ۶ به همراه معاونین منطقه، درمیز خدمت شهرداری اهواز باتعدادی ازشهروندان نمازگزار در مصلی دیدار کرد و پس از استماع سخنان شهروندان،پیگیر رفع مشکلات و مطالبات مردمی درحوزه شهری شد.

مدیر منطقه در صحبت با جمعی از نمازگزاران حاضر اظهار داشت: حضور مسئولین در میزهای خدمت برپا شده در حاشیه ی مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، حاکی از ارتباط عمیق مردم و مسئولان می باشد و شهرداری اهواز با برپایی میز خدمت در صدد رفع مشکلات شهروندان و افزایش ارتباط دوسویه ی مردم با مدیران شهری بوده و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

مرادحسینی برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره مسئولین شهری و استانی را با مردم متدین و انقلابی درنماز جمعه، فرصتی ارزشمند دانست که می تواند در کنار رفع مطالبات مردمی، به جلب رضایت عمومی همشهریان عزیز اهوازی منتج شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of