ارائه خدمات غیرحضوری برق در خوزستان
ثبت و پیگیری تمامی خدمات برق برای خوزستانی ها به شکل غیرحضوری و از طریق سامانه شرکت توزیع برق خوزستان امکان پذیر است.
به گزارش اهواز نوین ، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با توجه به شرایط کرونایی در حال حاضر، تمامی خوزستانیها میتوانند بدون نیاز به خروج از منزل و محل کار و فقط از طریق ارتباط اینترنتی، به خرید انشعاب جدید برق یا دریافت هر نوع خدمات اقدام کنند.
علی خدری افزود : خدمات الکترونیکی ضمن تسهیل ارائه خدمات و کاهش تردد شهروندان ، گامی موثر در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است پس مشترکان برای دریافت هر نوع خدمات با مراجعه به کافه بازار و نصب «اپلیکیشن برق من» درخواستهای خود را به راحتی ثبت و پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به شرکتهای توزیع نیروی برق خودداری کنند.
وی گفت: به دنبال ثبت درخواست متقاضیان، روند پیشرفت تمامی مراحل برای آنها پیامک شده و قابل ردیابی خواهد بود و همچنین متقاضیان میتوانند سوالات و یا مشکلات احتمالی خود را از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن کارشناسان مربوطه پیگیری کنند و در هر مرحله و طی فرایند اینترنتی نتیجه به اطلاع آنان خواهد رسید.
خدری افزود: شهروندان برای دریافت ارتباط با شرکت توزیع برق استان میتوانند با شمارههای ۱۵۲۱ و ۳۱۱۱ تماس برقرار کنند.
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۷۵ مشترک دارد که ۳۳ درصد از این رقم مشترکان روستایی هستند.