فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب:

مقاومت، پادزهری در برابر توطئه های استکبار است

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب گفت: ایستادگی و مقاومت ملت ایران پادزهری برای توطئه های استکبار و هم دستانش است.

به گزارش اهواز نوین، سرتیپ پاسدار احمد خادم سید شهدا روز دوشنبه در حاشیه آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم حسین معماری در اهواز، بیان کرد: شهدای مدافع حرم با نثار جان خود بر اقتدار و عزت ایران اسلامی افزوده اند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب کشور افزود: نظام اسلامی اکنون با قدرت مقابل دشمن ایستاده است و این به برکت خون پاک این شهدا است و بی شک راه این غیور مردان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: روحیه جهادی و انقلابی جوانان این مرز و بوم و همچنین اقتدار نیروهای مسلح، ایران را به ابرقدرت منطقه تبدیل کرده است.

یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در حاشیه این آیین گفت: حرکت مدافعان حرم منطق مقاومت ملت ایران مقابل آمریکا و صهیونیسم بین المللی است.

آیت ا… عباس کعبی افزود: مقاومت ملت شریف ایران دستاوردهای بزرگی را برای این جامعه اسلامی به همراه داشته که پیشرفت، عدالت و رفع مشکلات تنها بخشی از آن است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: مردم و مسئولان نظام دیگر حیله های دشمن را شناخته اند و تنها راه موفقیت را در مقاومت می دانند.

وی ادامه داد: باوجود این عزم ملی، افق روشنی را برای ملت ایران جهت خیزش اقتصادی و رفع مشکلات پیش بینی می کنیم.

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حسین معماری که چند ماه پیش در عراق مجروح ، و هفته جاری بر اثر شدت جراحات به شهادت رسید، روز دوشنبه از حسینیه عاشقان ثارا… اهواز تا چهارراه سلمان فارسی با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، فرماندهان نظامی و انتظامی ، خانواده های شهدا، همرزمان و اقشار مختلف مردم، تشییع و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of