بی توجهی نماینده اندیمشک در مجلس به مطالبات بسیج دانشجویی

نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی دو بار در طول یک سال گذشته به مطالبات دانشجویان پاسخ نداده است.

به گزارش اهواز نوین، دانشجویان بسیجی شهرستان اندیمشک در دو مقطع از نماینده مردم این شهر برای ارائه توضیحات درباره مسائل کلان ملی و شهرستانی دعوت کردند تا در جمع دانشجویان حاضر و در نشست‌های دانشجویی به گفت‌وگو با دانشجویان بپردازد.

البته نماینده مردم اندیمشک و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در هر دو نوبت مطالبات دانشجویان را بی پاسخ گذاشته است.

بسیج دانشجویی اندیمشک درباره این بی توجهی رئیس کمیسیون اندیمشک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مطالبه آرمان‌های انقلاب اسلامی از مسؤولان کشوری در طول یک سال اخیر دو دعوت نامه از طرف شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اندیمشک به نماینده محترم شهرستان اندیمشک  جناب آقای فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس  جهت پاسخگویی به مطالبات به حق جوانان انقلابی ارسال شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: متاسفانه هر بار با بی اعتنایی وی مواجه شدیم.با عنایت به اینکه بسیج دانشجویی، خود را وامدار هیچ فرد یا گروهی نمی‌داند و در مقابل هرگونه قیم مآبی و تمامیت خواهی از ناحیه هر شخص یا گروهی خواهد ماند و مطالبات به حق مردم انقلابی را پیگیری خواهد کرد، لذا جهت متنبه شدن مسؤولان محترم و واگذاری قضاوت به افکار عمومی دعوتنامه‌های کتبی خود از نماینده محترم مجلس را منتشر می‌کند.

در ادامه اطلاعیه بسیج دانشجویی اندیمشک آمده است: همچنین اعلام مکان و زمان جلسه به عهده وی گذاشته شد اما حضور یا عدم حضور را نه شفاهی و نه کتبی اعلام نکردند. به امید روزی که مسؤولان، مردم را ولی نعمت خود بدانند و در مقابل مطالبات آنها پاسخگو باشند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of