سالی که نکوست از بهارش پیداست؛

فولاد خوزستان با ثبت ۷ رکورد جدید در پایان فروردین سال جدید را پر قدرت آغاز کرد

فروردین ماه امسال فولادمردان توانستند به رکورد جدیدی در تولید ماهانه شمش فولادی دست پیدا کنند و پس از یکسال رکورد ۳۵۲ هزار و چهارصد و هفتاد و سه تُن شمش فولادی در تاریخ شرکت فولاد خوزستان ثبت شد‌

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت فولاد خوزستان محمود لندی معاون بهره‌برداری فولاد خوزستان ضمن اعلام این خبر افزود: پیش از هر چیز حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به هموطنان و همکاران تلاشگر تبریک می‌گویم و با افتخار اعلام می‌دارم در فروردین ماه امسال فولادمردان توانستند به رکورد جدیدی در تولید ماهانه شمش فولادی دست پیدا کنند و پس از یکسال رکورد ۳۵۲ هزار و چهارصد و هفتاد و سه تُن شمش فولادی در تاریخ شرکت فولاد خوزستان ثبت شد‌. از طرفی بخش احیا با تولید ۳۸۸ هزار و هجده تُن آهن اسفنجی رکورد جدیدی در فروردین ماه به جای گذاشت. تولید ماهانه واحد زمزم یک نیز با ۸۸ هزار و صد و هشت تُن، واحد زمزم دو با ۹۲ هزار و سیصد و هفتاد و سه تُن، مجموع واحد زمزم با ۱۸۰ هزار و چهارصد و هشتاد و یک تُن، واحد احیا دو با ۲۰۷ هزار و پانصد و سی و هفت تُن، مدول دو با ۸۱ هزار و صد و سی و چهار تُن در فروردین ماه ۱۴۰۲ شکسته شد.

لندی در ادامه گفت: کاهش توقفات تولید، جذب و آموزش نیروی انسانی کارآمد و برنامه‌ریزی مدون، عوامل موثر در به دست آمدن پیاپی رکوردهای تولید بودند. از نکات قابل توجه به دست آمدن این رکوردها، صفر بودن حوادث فردی است. از سویی رکورد شکنی ۷ واحد تولیدی در یک ماه خود یک دستاورد تاریخی محسوب می شود. برنامه تولید سالانه فولاد خوزستان در سال ۱۴۰۲، سه میلیون و هشتصد هزار تُن تولید شمش فولادی در نظر گرفته شده است که دست‌یابی به رکورد ماهانه در فروردین ماه امسال می‌تواند، نویدبخش تحقق تولید سالانه باشد.
معاون بهره برداری فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: سیاست فولاد خوزستان در عرصه تولید، حضور مستمر و تاثیرگذار در بازارهای بین‌المللی، تامین نوردکاران داخلی و ارزآوری برای کشور است. از سویی محصولات شرکت فولاد خوزستان صادرات‌محور است و برنامه پیش‌بینی امسال، صادرات دو میلیون تُن با در نظر گرفتن تامین نوردکاران داخلی است. البته رسیدن به تولید برنامه‌ریزی شده سالیانه مستلزم رفع محدودیت‌های انرژی (برق و گاز) در طول سال است.

وی از نقش سازنده صنعت فولاد در اقتصاد کشور گفت و افزود: این صنعت پیشتاز ایجاد ارزش‌افزوده و اشتغال‌زایی است. در سال‌های اخیر و به واسطه در پیش گرفتن اقتصاد بدون نفت، صنعت فولاد در مقایسه با سایر بخش‌های مولد اقتصادی به بخشی رهبری‌کننده در عرصه اقتصاد مبدل شده است. فولاد خوزستان نیز با تولید محصولات صادراتی، نقش موثری در ارزآوری و تولید ناخالص ملی ایفا می‌کند‌.
معاون بهره برداری فولاد خوزستان در پایان از حمایت های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و همچنین تلاش و همت شبانه روزی تمامی کارکنان مجموعه فولاد خوزستان در بدست آمدن این دستاورد بزرگ تقدیر و تشکر نمود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of