شهردار آبادان:

لکه گیری معابر با آسفالت سرد اجرا شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور بیان کرد: آسفالت برخی از معابر اصلی شهر مستهلک شده و چاله هایی نیز ایجاد گشته که شهروندان و خودروهای آنان را دچار مشکل نموده که نیاز سریع به اصلاح داشتند. وی با اشاره به خریداری ۹ هزار کیسه آسفالت سرد توسط […]

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور بیان کرد: آسفالت برخی از معابر اصلی شهر مستهلک شده و چاله هایی نیز ایجاد گشته که شهروندان و خودروهای آنان را دچار مشکل نموده که نیاز سریع به اصلاح داشتند.

وی با اشاره به خریداری ۹ هزار کیسه آسفالت سرد توسط شهرداری آبادان افزود: بر همین اساس عملیات اجرایی آسفالت سرد جهت اصلاح وضعیت موجود و ساماندهی مسیرهای سطح مناطق سه گانه توسط معاونت فنی و عمرانی آغاز و به سرعت در حال انجام است.

شهردار آبادان با تاکید بر ضرورت ارتقاء سطح خدمات رسانی به شهروندان آبادانی اظهار داشت: به منظور تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و سهولت تردد شهروندان در معابر سطح شهر، همزمان با سرعت گرفتن اقدامات خدماتی و اجرایی در راستای نوسازی جلوه شهری در آستانه بهار ۱۴۰۲، رسیدگی هرچه بیشتر به درخواست شهروندان و با توجه به حجم‌ عمده فرسودگی آسفالت معابر، عملیات ترمیم و لکه گیری معابر طبق برنامه ریزی انجام گرفته است.

وی هدف از این گونه اقدامات و فعالیت ها را بهسازی فضاها و زیرساخت های شهری دانست و اظهار داشت: علاوه بر اقدام وسیع در زمینه ترمیم و لکه گیری سطوح آسفالتی، همزمان روکش آسفالت در سطح مناطق مختلف شهر نیز در حال اجراست و امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد تحولات مثبت در وضعیت خدمات رسانی و جلب رضایت شهروندان باشیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of