تخریب باقی‌مانده متروپل تا ۱۰ روز آینده / ساختمان‌های مجاور تخلیه می‌شوند تخریب باقی‌مانده متروپل تا ۱۰ روز آینده / ساختمان‌های مجاور تخلیه می‌شوند

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند از توقیف کارگاه ساختمانی متروپل آبادان خبر داد و گفت: طبق برآوردهای انجام شده در ۱۰ روز آینده، باقی مانده سازه تخریب و عملیات آواربرداری انجام خواهد شد.

فرهاد آریا دوست ، اظهار کرد: اداره کار پس از بازدید میدانی از محل پروژه تخریب بقایای ساختمان متروپل به دلیل عدم رعایت مسایل ایمنی و تردد افراد متفرقه، طی نامه ای از دادستانی توقیف کارگاه را درخواست کرده بود که این درخواست با موافقت دادستانی از روز گذشته (یکم آذرماه) اجرایی شد.

وی افزود: در این درخواست مسایلی همچون استقرار نیروی انتظامی برای حفظ نظم تا پایان پروژه و تخلیه ساختمان های مجاور تا شعاع ۶۰ متر، جلوگیری از تردد افراد متفرقه و رعایت اصول ایمنی کار تاکید شده بود.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از روز گذشته و پس از توقیف کارگاه، خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل (تقاطع امام به امیری و امیری به سمت متروپل) تا شعاع ۶۰ متر به وسیله جداکننده‌های ترافیکی بسته شدند تا از تردد خودروها جلوگیری شود.

آریا دوست تصریح کرد: بر این اساس طی مکاتبه ای با دادستانی، خواستار همکاری نیروی انتظامی برای تخلیه ساختمان‌های اطراف متروپل شده ایم و از امروز این درخواست به دادستانی ارسال شده است.

وی افزود: طبق دستور لازم الاجرای دادستان مقرر شد کلیه ساختمان های اطراف با هر نوع کاربری تا شعاع مذکور توسط نیروی انتظامی تخلیه شوند تا در مجموع با انجام الزام های ایمنی، کارگاه رفع توقیف و عملیات تخریب ادامه یابد.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند عنوان کرد: چنانچه شرایط لازم فراهم شود، طبق برآوردهای انجام شده در ۱۰ روزه آینده، باقی مانده سازه تخریب و عملیات آواربرداری انجام خواهد شد.

آریا دوست افزود: برنامه ریزی شده تا تخریب مابقی سازه که تقریبا در قسمت میانی واقع شده، به سمت بخش زمین خالی متروپل انجام شود اما با توجه به اینکه ارتفاع سازه حدودا ۳۶ متر است، برخی موارد غیر قابل پیش بینی نیز متصور است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of