كاوه پور خبر داد:

تخصيص ٢٠٠ خودرو سمند سورن براي آبادان

شهردار آبادان گفت: سهمیه ۲۰۰ تاکسی سمند سورن به آبادان اختصاص یافت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در آیین تجلیل از تاکسیرانان آبادانی افزود: پس از مذاکره با اتحادیه تاکسیرانی کشور ۲۰۰ سهیمه خودروی سمند سورن با قمیت ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال به آبادان اختصاص یافت که پس از ثبت نام این خودروها به واجدان شرایط واگذار خواهد شد.

شهردار آبادان گفت: از سال ۱۳۹۰ تاکنون فهرست تامین اجتماعی برای رانندگان تاکسی در آبادان به روز رسانی نشده و دولت نیز در پرداخت ۱۳ درصد سهم خود کوتاهی کرده بود.

وی بیان کرد: ۲۰۰ راننده تاکسی در آبادان برای دریافت خدمات از تامین اجتماعی و دفترچه درمان به اين سازمان معرفی شدند و سازمان هدفمندی یارانه نیز متعهد شد ۱۳ درصد سهم دولت را پرداخت کند.

شهردار آبادان با اشاره به لزوم نوسازی تاکسی‌های فرسوده گفت: سایت نوسازی ناوگان شهری در آبادان مجدد فعالیت خود را آغاز کرده تا تاکسی‌داران بتوانند از خدمات آن به صورت نقدی و به قمیت دولتی استفاده کنند.

کاوه‌پور افزود: همچنین سازمان تاکسیرانی آبادان در تلاش برای جذب تسهیلات چهار تا ۱۰ درصدی از صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای نوسازی تاکسی‌های فرسوده در آبادان است.

وی با اشاره به بهره‌برداری از کارواش و تعویض روغنی برای تاکسی‌های آبادان گفت: این مجتمع در سه ماه ابتدای سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید تا رانندگان تاکسی از نرخ دولتی خدمات اين مجتمع بهره‌مند شوند.

شهردار آبادان افزود: در تلاش برای مکانیزه کردن ایستگاه تاکسی مقابل مصلای آبادان هستیم و این طرح برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان به زودی به شورای ترافیک آبادان ارایه مي شود.

وی بیان کرد: همچنین مکانیزه کردن ایستگاه تاکسی در خیابان شهید منتظری و ایستگاه پارک سوار آبادان در ۶ ماه نخست سال آینده از دیگر برنامه های این شهرداری است که پس از تامین منابع مالی عملیات احداث آن آغاز خواهد شد.

كاوه پور در پايان اظهار داشت: تاسیس فروشگاه لوازم یدکی و لاستیک به قیمت کارخانه از دیگر اهداف این شهرداری در سال آینده است تا دارندگان تاکسی از خدمات آن استفاده کنند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of