۱۰ پروژه عمرانی کشاورزی و ورزشی در شهرستان کارون بهره‌برداری شد

۱۰ پروژه عمرانی، کشاورزی و ورزشی به مناسبت هفته دولت در شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری کارون، فرماندار این شهرستان در آیین بهره‌برداری از پنج پروژه‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: با اجرای پروژه کمربندی قلعه چنعان حوادث رانندگی به میزان ۸۰ درصد در این مسیر کاهش یافته است.

سعید کعبی افزود: با احداث کمربندی جدید حوادث رانندگی در این مسیر به صفر رسیده است که جا دارد از دست‌اندرکاران این پروژه و همکاری پلیس راه در زمینه کارشناسی تشکر کنیم.

وی گفت: پنج پروژه که امروز افتتاح شدند شامل احداث آبرو باکسی جاده کارون – آبادان به طول سه کیلومتر ، اصلاح هندسی و ایمن سازی تقاطع کمربندی جدید و قدیم، لکه گیری و روکش جاده کارون – آبادان، احداث جداکننده میانی (جدول کاری) کمربندی جدید، اجرای حفاظ بتنی پل های محور کارون – آبادان هستندکه در مجموع با اعتبار ۱۷۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند.

فرماندار کارون ادامه داد: همچنین ۲ پروژه اجرای جداکننده میانی (نیوجرسی مفصلی) به طول هفت کیلومتر جاده کارون – آبادان و اجرای شبکه روشنایی این جاده به طول پنج کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۱۸ میلیارد ریال وارد فاز عملیاتی شدند که امیدواریم به همت مجموعه راهداری و پیمانکاران آنها در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسند.

 

بهره‌برداری از چهار پروژه کشاورزی شهرستان کارون

چهار پروژه در حوزه کشاورزی با اعتبار ۷۰ میلیارد به مناسبت هفته دولت در شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل بهسازی کانال‌های آبیاری عمومی شهرستان کارون عملیات اجرایی لایروبی زهکش های روستاهای طرفایه، ابومشیلش، غزاویه بزرگ، مظفریه و ابودبس با حجم عملیاتی ۲۶ کیلومتر، اجرای کالورت روستای سویسه به طول ۱۰ متر، پروژه آبیاری زیر فشار زیر سطحی به طول حدود ۲۴ هکتار در نیشکر و همچنین بهره‌برداری از مرکز خدمات جهاد کشاورزی موران است.

 

بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی منطقه خزامی

روابط عمومی فرمانداری کارون اعلام کرد: زمین چمن مصنوعی منطقه خزامی شهرستان کارون با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

فرماندار کارون گفت:۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی این شهرستان برای ورزش مصوب شد که امیدواریم در مرحله تخصیص و جذب اعتبار در وضعیت مناسبی قرار گیرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of