شهردار کوت عبداله خبر داد: هزینه ۳۴۰ میلیاردی شهرداری در حوزه عمرانی

شهردار کوت عبداله گفت: با هم‌افزایی انجام شده میان دستگاه‌ها طی هشت ماه اخیر مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی اجرا شده که در نوع خود بی نظیر بوده است.

 

سید سعید باب المراد امروز _ یکشنبه ششم شهریورماه_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی شهر کوت عبداله، اظهار کرد: هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، شهیدانی که در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و تمام خادمان مردم بایستی به تاسی از این شهیدان بزرگوار خدمت صادقانه را الگوی و در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه شهرداری کوت عبدالله تا رسیدن به شرایط آرمانی نیاز به برنامه‌ریزی مدونی دارد، افزود: با توجه به همدلی موجود میان مدیران شهرستانی و اراده مدیران شهری و شورا جهت بهبود وضعیت و عمران شهر کوت عبدالله از همراهی مجموعه استانداری بویژه معاونت عمرانی در کمک به پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهری تقدیر نمود.
شهردار کوت عبداله اضافه کرد: با همت شورا و فرمانداری و حمایت‌های بی دریغ مجموعه استانداری اعتبارات خوبی به شهرداری تزریق شده است به طوری که طی هشت ماه اخیر مبلغ ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان پروژه عمرانی اجرا شده که در نوع خود بی نظیر بوده است.
وی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری کوت عبدالله در این دوره، روند تقویت زیرساخت‌های عمرانی و اتمام و تکمیل بخشی از پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر، روند پیشبرد و پیشرفت پروژه‌های عمرانی را با جدیت پیگیری می‌کند و در همین راستا رویکرد مدیریت شهری به تعریف پروژه‌ها عمرانی متعدد و اجرای پروژه‌های شاخص و حائز اهمیت به منظور تأمین و بهبود زیرساخت‌های شهری معطوف گردیده است.

شاهد تغییرات شگرفی در زیرساخت‌های شهری خواهیم بود

محمد خانچی، معاون امور هماهنگی استاندار خوزستان در ادامه این مراسم با بیان اینکه در شهرستان کارون به مدد حضور امام جمعه و فرماندار اتحاد بسیار خوبی میان مجموعه مدیران برقرار شده است؛ اظهار کرد: کمتر شهرستانی را می‌بینیم که تمام مدیران آن و کلیه دستگاه‌های دولتی با هدف واحد و در کنار هم قرار بگیرند که این مهم در شهرستان کارن به تحقق پیوسته است.

وی افزود: همچنین در بحث مدیریت شهری نیز شورای کوت عبدالله بسیار هماهنگ و همراه هستند که امید است قوی‌تر و بهتر از گذشته پای کار خدمت به مردم در اجرای پروژه‌های شهری باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان ادامه داد: عملکرد شهری باید به گونه‌ای باشد که مردم به چشم خود تغییرات را در سطح شهر مشاهده کنند و امید است تا در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح پروژه‌های بیشتری در کوت عبدالله باشیم که قطعاً با اعتباراتی که در اختیار شهرستان خواهد گرفت قطعاً شاهد تغییرات شگرفی در زیرساخت‌های شهری خواهیم بود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of