۱۶۹ پروژه برقرسانی هفته دولت در خوزستان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: ۱۶۹ پروژه برق رسانی با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۲۰ میلیارد ریال هفته دولت در نقاط مختلف استان خوزستان بهره برداری و کلنگ زنی می شود.

علی خدری سه شنبه اظهار داشت: این پروژه های برقرسانی در راستای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و تقویت ولتاژ در مناطق مختلف استان خوزستان اجرا شده اند.

خدری هدف از اجرای این پروژه ها را تلاش برای افزایش رضایت مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود همچنین تامین برق پایدار و مطمئن در سطح استان خوزستان عنوان کرد و گفت:از این تعداد پروژه تعداد ۱۴۰ پروژه افتتاح و ۲۹ پروژه کلنگ زنی می شود.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود : این پروژه ها در زمینه تامین برق شهری و روستایی، اصلاح و بهینه سازی شهری و روستایی، کاهش تلفات، توسعه و اصلاح روشنایی معابر، برقرسانی به روستاهای فاقد برق، فیدر خروجی و قدرت مانور اجرا شده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی گفت: ۱۳۸ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۵۶ کیلومتر شبکه فشار ضعیف ، ۳۳۳ دستگاه ترانسفورماتور و سه هزار و ۱۰۰ دستگاه چراغ روشنایی در قالب این پروژه ها در نقاط مختلف خوزستان نصب شده است.

به گفته مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان این پروژه ها در ۲۳ شهر خوزستان اجرا شده و یا در دست اجرا می باشند.

دوم تا هشتم شهریور، سالروز حادثه تروریستی انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت مظلومانه محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست‌وزیر) در سال ۱۳۶۰ با عنوان هفته دولت نام‌گذاری شده است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of