پل ششم اهواز در نیمه‌ مهرماه افتتاح می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با اقدامات صورت گرفته در راستای تعمیر و بهسازی پل ششم اهواز، این پل در نیمه‌ مهرماه افتتاح می‌شود.

سیاوش محمودی رئیس شورای اسلامی شهر اهواز امروز  اظهار کرد: بسته شدن پل ششم بار ترافیکی زیادی را در شهر اهواز ایجاد کرد و این مسئله سبب ایجاد نارضایتی در مردم شد که از این بابت عذرخواهی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه پرونده سرقت آهن آلات پل ششم اهواز در دست بررسی است، ادامه داد: شهرداری اهواز متولی رسیدگی و بازسازی پل فولاد است و در حال حاضر اقدامات لازم در راستای تعمیر و بازسازی این پل در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه عملیات بازسازی و تعمیر پل ششم زمان‌بر است، گفت: مقرر شده است که پل ششم در تاریخ ۱۲ تا ۱۵ مهرماه افتتاح شود و قطعات مورد نیاز نیز به صورت کامل تهیه شده است.

وی افزود: عملیات تعمیر و بهسازی پل در حوزه کارون و اهواز در حال انجام است و جای نگرانی نیست. البته علاوه بر تعمیرات، اقدامات مربوط به تأمین روشنایی و فضای سبز این پل نیز در دست انجام است.

محمودی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که افتتاح پل فولاد زودتر انجام شود و از پیمانکاران می‌خواهیم قبل از مهرماه مقدمات افتتاح پل ششم را فراهم کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به سرقت‌های انجام شده از پل فولاد و لزوم  مراقبت بیشتر در این خصوص گفت: نامشخص بودن حوزه استحفاظی پل یکی از دلایلی است که چنین وضعیتی را رقم زده است چرا که دقیقا معلوم نیست پل ششم در محدوده‌ی کدامیک از شهرستان‌های کارون یا اهواز قرار دارد که باید این مسئله مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of