رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان مطرح کرد سرویس مدرسه دانش‌آموزان استثنایی اهواز منتظر کمک شهرداری

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان خواستار کمک شهرداری اهواز در تامین سرویس دانش‌آموزان استثنایی شد.

علی ممبینی، اظهار کرد: در کلانشهرها شهرداری‌ها موظف‌اند که مشکل ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی را حل کنند و سال‌ها است که این روند در تهران و دیگر کلانشهرها در حال انجام است اما در اهواز این گونه نیست؛ به این ترتیب موضوع را در جلسه اخیر شورا آموزش و پرورش مطرح کردیم.

وی افزود: در جلسه شورای آموزش و پرورش مصوب شد که شهرداری اهواز در تامین سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان کمک کند و تاکید استاندار خوزستان نیز بر این بود. نامه‌ای نیز به شورای شهر زدیم تا در این راستا کمک کند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: مطالبه این است که از سال تحصیلی جدید، شهرداری در تامین سرویس دانش‌آموزان استثنایی کمک کند. این مطالبه دانش‌آموزان در کلانشهرها است و انتظار داریم که در اهواز نیز عملی شود. به جد دنبال این موضوع هستیم  و امیدواریم که بتوانیم از سال تحصیلی جدید این مصوبه را اجرایی کنیم.

ممبینی با اشاره به مشارکتی بودن پرداخت هزینه سرویس مدرسه عنوان کرد: هر سال  هزینه سرویس را به والدین می‌دهیم و این پرداخت از سوی وزارت آموزش و پرورش و مشارکتی انجام می‌شد اما در حال حاضر هزینه‌های سرویس مدرسه نسبت به سال‌های قبل چند برابر شده است و اعتبار دولتی دیگر جوابگو نیست و به این دلیل نیاز است که شهرداری برای تامین سرویس دانش‌آموزان اهواز کمک کند تا بتوانیم اعتباری که قبلا برای دانش‌آموزان اهوازی می‌دادیم را در اختیار دانش‌آموزان شهرستان‌ها قرار دهیم تا فشار مالی به خانواده‌ها کمتر شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of