معرفی سرپرست هیات کشتی منطقه آزاد اروند و قول فدراسیون برای حمایت

مراسم معارفه سرپرست هیات کشتی منطقه آزاد اروند در فدراسیون برگزار شد.

طی مراسمی در تهران و با حضور علیرضا دبیر رییس فدراسیون، امید وزیری پور به عنوان سرپرست هیات کشتی منطقه آزاد اروند معرفی شد.

در این نشست که با حضور محمد موسایی رئیس امور استان‌های فدراسیون کشتی صورت گرفت، درخواست میزبانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور در رده سنی کشتی فرنگی نوجوانان و کشتی آزاد جوانان در شهرهای آبادان و خرمشهر ارائه و مقرر شد پس از بررسی در کمیته های مربوطه، نظر فدراسیون اعلام شود.

همچنین در ادامه نیز در جهت پیشرفت کشتی اروند هماهنگی های لازم برای دعوت از مربیان کشتی آزاد و فرنگی مطرح و مقر شد برای حمایت از کشتی اروند فدراسیون کشتی نیز مربیان و کشتی گیران رده های پایه را به صورت ادواری به اردوهای پایه دعوت کند.

در ادامه نیز در خصوص بحث سخت افزاری سالن های کشتی صحبت و مقرر شد پیگیری های لازم در خصوص شناسایی اماکنی که امکان واگذاری به کشتی وجود دارد به عمل آید و با حمایت شخص رئیس فدراسیون برای واگذاری این اماکن پیگیری لازم را انجام شود.

در ادامه وزیری پور با محمد ابراهیم امامی سرپرست هیات کشتی تهران دیدار کرد و مقرر شد به زودی تفاهم نامه میان هیات های کشتی تهران و اروند منعقد شود و طی این تفاهم نامه برگزاری اردوهای فرهنگی ورزشی، مسابقات تیم به تیم و استفاده از ظرفیت ها و امکانات فنی مشترک انجام شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of