معاون استاندار خبر داد حمایت دولت از فعالان و سرمایه‌گذاران ورزشی خوزستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان از حمایت دولت و توجه ویژه به فعالان ورزشی و سرمایه گذاران این عرصه در استان خبر داد.

رضا فتوحی در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی کارون خوزستان با اشاره به اینکه بخش خصوصی باید در تمام طرح های عمرانی، ورزشی و خدماتی کشور وارد کار شود، نگاه دولت به بخش خصوصی است و از این بخش حمایت می کند، گفت: این کمپ ورزشی در منطقه کیانشهر اهواز به همت بخش خصوصی ساخته شده است و از  امکانات آن از جمله سالن چند منظوره، سالن بدنسازی، زمین چمن فوتبال، استخر سرپوشیده بازدیدی داشته ایم که باید گفت دولت موظف است به چنین افراد سرمایه گذار در عرصه ورزش کمک کند و قرار است به زودی جلسه ای برگزار شود تا با پیگیری‌های لازم برای تکمیل سرای ورزشکاران این مجموعه تسهیلاتی در نظر گرفته شود و در دستور کار است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: مسوولان باید شرایط را برای حضور بخش خصوصی فراهم کنند و از حضور آنان جهت سرمایه گذاری حمایت کنند و  تا زمانیکه مردم به کمک دولت نیایند موفقیت و توفیق مد نظر مسوولین میسر نمی شود، همکاری مردم با دولت در تمام زمینه ها همواره در سخنان گهربار امام راحل و رهبری معظم انقلاب نمایان بوده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه اظهار کرد: با توجه به ظرفیت استعدادهای ورزشی بی نظیری که در خوزستان وجود دارد از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به ورزش خوزستان و سرمایه گذاران در این عرصه داشته باشد و تکمیل این مجموعه ورزشی بزرگ که در جنوب غرب کشور بی نظیر است باید مورد توجه قرار بگیرد تا مکانی برای تفریحات سالم در اهواز و بخصوص منطقه کیانشهر باشد.

فتوحی تصریح کرد: آنچه برای یک مدیر نیاز است عزم جدی و خط کردن امکانات دولت برای پیشرفت جامعه است و امروز باید از چنین پروژه های ورزشی حمایت کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این بازدید صفرعلی جمالپور مالک مجموعه کارون خوزستان نیز گفت: عملیات ساخت این مجموعه ورزشی از سال ۱۳۹۶با دقیق ترین نظارت ها و کنترل ها اغاز شده است و چنانچه این مجموعه تکمیل تر شود، بخش بزرگی از مشکلات زیر ساختی ورزش منطقه کیانشهر نیز حل خواهد شد زیرا با تکمیل این مجموعه های ورزشی بخش خصوصی که مستلزم همکاری دولتی نیز است، تحول عظیمی در پر کردن خلاءناشی از عدم امکانات سخت افزاری استان و کلانشهر اهواز بوجود می آورد و این کار مستلزم برنامه ریزی های دقیق و حساب شده می باشدریالزیرا بخش خصوصی به تنهایی قادر نیست چنین پروژه هایی عظیمی را سریعا به اتمام برساند.

ابراهیم نصیری معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان که در این بازدید معاون استاندار خوزستان را همراهی می کرد، تاکید کرد: هر جا دولت نتوانسته پروژه ایجاد کند، بخش خصوصی به خوبی نقش خود را ایفا نموده است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه مجموعه فرهنگی ورزشی کارون نماد انگیزه و علاقه و عشق به ورزش است که در وجود یک سرمایه گذار ورزشی وجود داشته و دولت موظف است جهت حفظ و ارتقا انگیزه بخش خصوصی حمایت عملی و عینی داشته باشد  و ضمن توسعه سرانه فضاهای ورزشی میل و رغبت در سرمایه گذاران این حوزه را افزایش دهد و در نهایت به وسیله ورزش به سلامتی پایدار در جامعه دست یابد .

نصیری افزود: بخش خصوصی در حوزه برنامه ریزی ورزشی بسیار مطلوب عمل کرده است و چنانچه این پروژه به بار بنشیند، خیل وسیعی از این بخش خصوصی وارد عرصه ورزش می شوند و بسیاری از مشکلات سخت افزاری ورزش خوزستان حل و فصل می شود و اوقات فراغت جوانان منطقه پر می شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of