آماده باش اورژانس دزفول در تاسوعا و عاشورای حسینی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در دزفول با استفاده از یک فروند بالگرد، چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج تیم عملیاتی پوشش داده می شود.

به نقل از روابط عمومی اورژانس دزفول، رضا معمارزاده یکشنبه در خصوص آماده باش ناوگان اورژانس دزفول د تاسوعا و عاشورای حسینی افزود: طی این روزها کلیه واحدهای اورژانس پیش‌ بیمارستانی دزفول ، اتاق‌های فرمان و مراکز فرماندهی عملیات به صورت ویژه آماده‌ باش هستند.

وی ضمن اشاره به حضور تیم های متعدد عملیاتی اورژانس در مسیرهای حرکت دسته‌های عزاداری و محل تجمع عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورا افزود: عزاداران در صورت بروز هرگونه حادثه اورژانسی به محل استقرار آمبولانس ها مراجعه کرده و یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

معمارزاده در خصوص محل دقیق استقرار آمبولانس ها در طول مسیرهای حرکت عزاداری گفت: روز تاسوعا سه دستگاه آمبولانس در چهار راه شریعتی ، میدان امام خمینی و میدان آزادی(مثلث) مستقر خواهند شد، صبح عاشورا نیز این سه دستگاه آمبولانس در چهار راه شریعتی ، میدان امام خمینی ، میدان رودبند قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: همچنین عصر عاشورا سه تیم عملیاتی در چهار راه شریعتی ، میدان امام خمینی و میدان حاج مرادی مستقر می‌شوند و اتوبوس آمبولانس این مرکز نیز از صبح عاشورا تا پایان مراسم به منظور ارائه خدمات اورژانسی در چهار راه شریعتی استقرار خواهد یافت.

وی افزود: ۲ تیم ارزیاب نیز با حضور تمام وقت در اتاق مدیریت بحران این مرکز کلیه نقاط تحت پوشش شهرستان دزفول را از وجود هر گونه موارد اورژانسی پایش می‌ کند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول از شهروندان خواست در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی با توجه به وجود ترافیک سنگین در برخی از مسیرهای شهری تنها در موارد اورژانسی با ۱۱۵ دزفول تماس بگیرند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of