بارندگی ارتباط روستای ” تنگ چویل ” باغملک را قطع کرد

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه هیچ راه اصلی در استان بر اثر بارندگی مسدود نیست گفت: تردد در تمامی جاده های استان خوزستان به صورت روان برقرار است و تنها یک راه روستایی در شهرستان باغملک بر اثر آبگرفتگی مسدود می باشد.

محمدطلا شجاعی روز شنبه از بازگشایی راه روستایی امام زاده عبدالله بر اثر بارش باران خبر داد و اظهار داشت : با شروع بارندگی نیروهای راهداری استان خوزستان برای جلوگیری از هرگونه انسداد مسیر وارد عمل شدند تا اقدامات لازم را برای امداد رسانی و بازگشایی جاده ها انجام دهند.

وی با اشاره به انسداد یک راه روستایی در استان ، ادامه داد : بر اثر آبگرفتگی راه روستایی “تنگ چویل” از توابع بخش صیدون شهرستان باغملک مسدود می باشد که نیروها و ماشین آلات این اداره درحال انجام عملیات برای بازگشایی مسیر هستند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان خاطر نشان کرد : ۳۰ گشت ، ۳۵۰ نفر نیروی انسانی و ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای استان مستقر و آماده خدمات رسانی هستند.

شجاعی عنوان کرد: تمرکز نیروهای راهداری در مناطقی است که مستعد وقوع سیلاب هستند و امیدواریم شاهد هیچگونه مشکلی در این زمینه نباشیم.

به گزارش ایرنا اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به نفوذ توده موسمی مونسون هند به این استان هشدار سطح قرمز صادر کرد.

بنا به این هشدار فعالیت پدیده‌ همرفتی و موسمی مونسون بر روی استان خوزستان از ظهر جمعه ۷ مرداد تا اواخر وقت روز یکشنبه ۹ مرداد موجب رگبار و رعد و برق ،تگرگ و وزش باد شدید و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در مناطق شرقی، شمال شرقی و جنوب شرقی و خیزش گرد و غبار خواهد شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of