نایب رییس شورای شهر: میز خدمت نمازجمعه اهواز مکانی بدون واسطه برای شنیدن مشکلات شهروندان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: میز خدمت نماز جمعه مکانی بی‌واسطه است که با تدبیر نماینده ولی فقیه ایجاد شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، حجت‌اله زارع‌زاده امروز _جمعه هفتم مردادماه_ با حضور در برنامه میز خدمت نماز جمعه که به صورت هفتگی در صحن اصلی مصلی برگزار می‌شود، اظهار کرد: برنامه میز خدمتی که هر هفته در مکان مصلای نماز جمعه اهواز برگزار می‌شود فرصتی مناسب برای مردم به منظور ارتباط با دستگاه‌های مختلف دولتی، شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

وی افزود: این میز خدمت مکانی بی‌واسطه است که با تدبیر نماینده ولی فقیه ایجاد شده تا مسئولین ذیربط و مردم بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و شهروندان مشکلات و گرفتاری‌های خود را مطرح کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: معتقدم میز خدمت در مکان مصلی فرصتی است که می‌توان از آن نهایت استفاده را برای گره‌گشایی داشت تا از این راه بتوانیم موجبات رضایت خاطر هرچه بیشتر مردم را فراهم کنیم.

زارع‌زاده تصریح کرد: خوشبختانه در هفته‌هایی که به صورت پی‌درپی برنامه میز خدمت برگزار شده است نتایج خوبی درپی داشته است و این امکان برای مردم فراهم بود که به تبع مشکلاتی که داشتند بتوانند با مسئولین بی‌واسطه ارتباط برقرار نمایند تا برای رفع مشکلات گره‌گشایی و چاره‌اندیشی لازم صورت بگیرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of