آمادگی خوزستان برای پذیرایی از خیل عظیم زائران اربعین/ تمهیدات ویژه در مرزهای شلمچه و چذابه

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان با اشاره به اینکه تمام زیرساخت‌ها در مرزهای شلمچه و چذابه برای پذیرایی از زائران اربعین در حال آماده‌سازی است، گفت: ‌سیستم خنک‌کننده در طول مسیر موکب ها تا خروج از مرز راه‌اندازی می‌شود.

عبدالرضا سیفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در حاشیه بازدید از نمایشگاه هم‌افزایی مدیریت ایران،  درخصوص اینکه چه تمهیداتی برای میزبانی از زائران اربعین در استان خوزستان اندیشیده شده است اظهار داشت: ستاد اربعین در وزارت کشور به ریاست وزیر محترم و معاون امنیتی هر چند روز یک بار تشکیل می‌شود و این ستاد در استان‌های مرزی نیز به طور منظم هر هفته برگزار و تمام کمبودها و مشکلات به ستاد تهران اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه تاکنون استان‌های معین مرزهای شلمچه و چزابه مشخص شده‌اند گفت: با توجه به اینکه در شهریورماه میزبان خیل عظیم زائران ‌هستیم، پیش‌بینی می‌شود امسال استقبال فوق العاده بالا باشد. به همین منظور از ماه‌های گذشته تمام تلاش خود را بر تامین زیرساخت‌ها در این دو مرز گذاشته‌ایم تا امسال زائران بدون کمترین مشکل در راهپیمایی عظیم اربعین شرکت کنند.

سیفی با بیان اینکه در تلاش هستیم سیستم خنک‌کننده را در بین مواکب تا خروجی مرز راه‌اندازی کنیم، افزود: بحمدلله همه ارکان نظام برای این راهپیمایی عظیم پای کار هستند و تمام مسئولان استان نیز برای اینکه بتوانیم خدمات شایسته‌ای به زائران ارائه دهیم تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا کمبودها برطرف و زائران در طول مسیر رفت و برگشت کمترین مشکل را داشته باشند.

معاون سیاسی – اجتماعی استاندار خوزستان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای حمل و نقل مسافران نیز در نظر گرفته شده است تصریح کرد: همچنین قرارگاه‌های سپاه،‌ ارتش و نیروی انتظامی امنیت این راهپیمایی را برعهده دارند تا کوچکترین مشکلی متوجه زائران نشود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of