نماینده دزفول در مجلس: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبارات نفتی به شهرستان دزفول تخصیص یافت

نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پیگیری های صورت گرفته از طریق شرکت نفت، ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان دزفول اختصاص یافت.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، سید احمد آوایی افزود: یکی ازاولویت‌های کاری بنده جذب اعتبارات حوزه نفت و مسئولیت‌های اجتماعی بوده که در این راستا پس از جلسات مکرر با وزیر نفت و همچنین مدیرعامل شرکت نفت ایران اعتبارات بسیار خوبی برای شهرستان دزفول جذب شده است.

وی ادامه داد: اعتبارات به صورت تفکیکی پس از انجام مراحل کارشناسی به چند طرح مهم اختصاص یافته است که دستورالعمل آن و طرح‌های در نظر گرفته شده به صورت جداگانه به هر اداره ابلاغ شده است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی شهرستان دزفول بدون معطلی باید این طرح‌ها را وارد فاز اجرایی کنند، گفت: احداث بیمارستان بخش مرکزی، پل گاومیش آباد، احداث زمین چمن مصنوعی و همچنین جاده بن جعفر از جمله مهمترین طرح‌های مدنظر هستند.

به گزارش ایرنا با توجه به اینکه میدان نفتی لب سفید در دزفول سابقه بیش از ۵۰ سال تولید نفت دارد اما این شهرستان تاکنون از اعتبارات ویژه مسئولیت‌های اجتماعی محروم بوده و می‌بایست نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of