پروژه آبرسانی غدیر مراحل پایانی را سپری می‌کند

فرمانده سپاه استان خوزستان با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا‌ جهادی در حال تلاش برای اتمام طرح غدیر است، گفت: پروژه آبرسانی غدیر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در‌ حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر در شهرستان کرخه با بیان اینکه پروژه آبرسانی غدیر از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در حال تکمیل است، اظهار داشت: با اجرای این پروژه، مرکز، غرب و جنوب خوزستان از جمله شهرستان‌های اهواز، دشت‌آزادگان، شادگان ، آبادان و خرمشهر از آب کیفی و پایدار برخوردارخواهند شد.

وی ادامه داد: این پروژه در گام‌های مختلف اجرا شده که با توجه به تنش آبی که در خوزستان رخ داد، طرح جایگزینی آب از رودخانه دز در این پروژه پیش بینی شده است.

شاهوارپور با بیان اینکه پروژه آبرسانی غدیر مراحل پایانی خود را سپری می کند افزود: عبور لوله‌های آب از زیر رودخانه کرخه و اتصال به ورودی اصلی طرح آبرسانی غدیر در منطقه ام الدبس از اقداماتی است که در اجرای پروژه میان مدت این پروژه در حال انجام است.

فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با کار شبانه‌روزی و جهادی در حال انجام این پروژه است تا بتواند روند اجرای آن را سرعت بخشد.

تکمیل پروژه آبرسانی غدیر، آب شرب چهار میلیون و ۷۰۰ هزار نفر جمعیت شهری و روستایی معادل ۵۲ درصد از جمعیت خوزستان را تا افق سال ۱۴۲۵ تامین خواهد کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of