هواشناسی خوزستان ۳ اخطار جوی صادر کرد

اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور سه اخطار جوی در خصوص تغییرات فشار هوا و افزایش سرعت باد، افزایش ارتفاع موج و وزش باد و بالا رفتن میزان رطوبت و گرما برای استان هشدار سطح زرد و نارنجی صادر کرد.

در یکی از اطلاعیه ها نسبت به تغییرات فشار هوا و افزایش سرعت باد از ظهر روز چهارشنبه ۲۵ تا بعد از ظهر روز جمعه ۲۷ خرداد هشدار سطح زرد صادر شده است.
همچنین نوع مخاطره وزش باد متوسط تا شدید، احتمال وقوع گرد و خاک موقت و محلی طی ساعاتی از بعد از شهر در مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و بخش هایی از شمال استان پیش بینی شده است.
در اطلاعیه هشدار سطح زرد دریایی هواشناسی خوزستان، افزایش ارتفاع موج و سرعت باد متوسط تا شدید از اواخر وقت روز چهارشنبه تا اواخر وقت جمعه هفته جاری در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان و شمال خلیج فارس قابل انتظار است.
این اداره کل همچنین در اطلاعیه ای نسبت به افزایش دما و رطوبت از روز شنبه ۲۸ خرداد تا روز دوشنبه ۳۰ خرداد نسبت به وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده در برخی از مناطق جنوبی، غربی و مرکزی و بخش هایی از شمال استان و افزایش رطوبت در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of