باز هم آتش‌سوزی در شهرک صنعتی ماهشهر/صنعتگران چشم انتظار حل مشکلات

نبود آتش‌نشان در آتش سوزی‌های اخیر شهرک صنعتی بندرماهشهر باعث وارد شدن خسارات بسیاری به صنعتگران این شهرک شده است. باز هم آتش‌سوزی در شهرک صنعتی ماهشهر/صنعتگران چشم انتظار حل مشکلات

آتش سوزی در کارگاه چوب در شهرک صنعتی بندرماهشهر خساراتی برای صاحب کارگاه بر جای گذاشت.

آتش سوزی کارگاه‌های شهرک صنعتی بندرماهشهر به‌صورت مکرر در حال رخ دادن است اما برای پیشگیری از این حوادث اقدام مثبتی انجام نمی‌شود.

در این حادثه آتش نشانی شهرداری بندرماهشهر در محل حضور یافت و در یک عملیات چهار ساعته موفق به اطفا حریق شد.

نبود آتش‌نشان و آب در شهرک صنعتی آتش‌نشانان شهرداری بندرماهشهر را با دردسر مواجه کرده به طوریکه برای پر کردن مکرر مخزن ماشین آتش‌نشانی به دلیل حجم بالای آتش سوزی مجبور به بازگشت به شهر می‌شدند.

شهرام جلالیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بندرماهشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از این وضعیت گلایه کرد و گفت: مدیران استانی و شهرستانی جواب پیگیری‌های ما در خصوص تامین نیروی آتش‌نشان و همچنین تامین آب صنعتگران شهرک صنعتی بندرماهشهر را نمی‌دهند.

وی افزود: وجود حداکثر سه ساعت آب در روز و قطعی مکرر برق و همچنین عدم توجه مسئولین شهری به این‌ نیاز مبرم صنعتگران باعث شده، صنعتگران شهرک صنعتی بندرماهشهر پرداخت شارژ ماهیانه را به صورت کامل انجام ندهند و این خود یک معضل پیش روی شرکت شهرک‌های صنعتی بندرماهشهر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک صنعتی بندرماهشهر بیان کرد: ۷۷ کارگاه فعال و نیمه فعال شهرک صنعتی بندرماهشهر سال‌ها است از وضعیت آب و برق گلایه دارند و بارها مکاتباتی برای رفع مشکل صنعتگران انجام داده‌ایم اما تاکنون مسئولین شهری و استانی پاسخگو نبوده‌اند.

جلالیان خاطرنشان کرد: ماشین آتش‌نشانی شهرک صنعتی بندرماهشهر از سال ۱۳۹۹ تاکنون بدون آتش‌نشان مستقر است و مدیران استانی از جذب یک راننده و آتشکار عاجز هستند، به دلیل مشکلات عنوان شده و عدم رفع آنها از سوی مدیران شهری صنعتگران نیز در پرداخت شارژ ماهیانه تعلل می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دلیل نبود آتش‌نشان نیروهای حراست شهرک صنعتی در آتش سوزی‌های اخیر در کنار آتش‌نشانان شهرداری بندرماهشهر حضور داشتند که در یکی از عملیات‌ها به یکی از آنها آسیب وارد شد.

سرقت‌های مداوم از شهرک صنعتی و عدم تامین امنیت، صنعتگران را با چالش جدی مواجه کرده است به طوریکه به گفته اعضای هیئت مدیره نیروهای حراست این شهرک بزرگ نمی‌توانند با دست خالی در مقابل سارقین قرار گیرند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of