برق چند شعبه بانک و شرکت پرمصرف در اهواز به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: برق ۱۰ مشترک اداری و شرکت در اهواز که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند روز یکشنبه از سوی ماموران این شرکت قطع شد.

عبدالحمید عباس شیاری مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت برق اظهار داشت: برق ۵ شعبه بانک، یک اداره دولتی و چهار موسسه و شرکت در شهر اهواز که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند، از سوی این شرکت قطع شد.

به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، با رصد ۲۴ ساعته ساختمان‌های اداری و تجاری در سطح کلانشهر اهواز، تشدید برخورد با ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف و قطع برق آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی برای کاهش ۳۰ درصدی برق در وقت اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری ادامه داد: متولیان دستگاه‌ها و شرکت‌ها لازم است نسبت به کنترل بار مصرف خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به افزایش دمای هوا در خوزستان و استقرار توده هوای گرم و بالارفتن مصرف برق گفت: برای جلوگیری از بروز خاموشی در بخش خانگی و تامین برق مراکز درمانی، با تشدید نظارت میدانی، مصرف برق تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیراداری توسط گروه‌های ارزیاب این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، رصد و در صورت رعایت نکردن مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف برق، اشتراک پرمصرف ها قطع خواهد شد.

شیاری گفت: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است.

وی از شهروندان خواست با توجه به ناترازی تولید و شرایط آب و هوایی، صرفه جویی حداکثری را در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی جدی بگیرند.

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزارو ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی دارد.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of