برق چند شعبه بانک و شرکت پرمصرف در اهواز قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: برق ۱۰ مشترک اداری و شرکت در اهواز که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند روز یکشنبه از سوی ماموران این شرکت قطع شد.

عبدالحمید عباس شیاری روز یکشنبه  بیان کرد: برق ۵ شعبه بانک، یک اداره دولتی ، و چهار موسسه و شرکت در شهر اهواز که الگوی مصرف را رعایت نکرده بودند، از سوی این شرکت قطع شد.

به منظور جلوگیری از بروز خاموشی، با رصد ۲۴ ساعته ساختمان‌های اداری و تجاری در سطح کلانشهر اهواز، تشدید برخورد با ادارات، شرکت‌ها و دستگاه‌های اجرایی پرمصرف، و قطع برق آنها در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی برای کاهش ۳۰ درصدی برق در وقت اداری و ۶۰ درصدی پس از وقت اداری ، ادامه داد: متولیان دستگاه‌ها و شرکت‌ها لازم است نسبت به کنترل بار مصرف خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز با اشاره به افزایش دمای هوا در خوزستان ، و استقرار توده هوای گرم و بالارفتن مصرف برق، گفت: برای جلوگیری از بروز خاموشی در بخش خانگی و تامین برق مراکز درمانی، با تشدید نظارت میدانی، مصرف برق تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیراداری توسط گروه‌های ارزیاب این شرکت به صورت ۲۴ ساعته، رصد و در صورت رعایت نکردن مصوبات ابلاغی در خصوص کاهش مصرف برق، اشتراک پرمصرف ها قطع خواهد شد.

شیاری گفت: ساعت پیک یا اوج مصرف برق در کلانشهر اهواز از ساعت ۱۲ تا ۱۸و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ است.

وی از شهروندان خواست با توجه به ناترازی تولید و شرایط آب و هوایی، صرفه جویی حداکثری را در راستای تامین رفاه و آسایش عمومی جدی بگیرند.

کلانشهر اهواز ۶۰۹ هزار مشترک برق دارد که ۵۵ هزار مشترک روستایی، ۸۵ هزار مشترک تجاری گ، ۲ هزار مشترک صنعتی، یک هزارو ۵۰۰ مشترک کشاورزی و ۲۵ هزار مشترک عمومی دارد.

امور برق شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه و کارون زیرنظر شرکت توزیع برق اهواز است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of