سلفی سلبریتی‌ها در متروپل برای جمع کردن فالوور!

در حادثه ریزش ساختمان متروپل هم هنوز ۲۴ ساعت نگذشته بود که پای سلبریتی‌ها نیز به این محدوده باز شد و در شرایطی که دستگاه‌های امدادی دائماً بر ضرورت ترک محل و باز شدن فضا برای فعالیت امدادگران تأکید داشتند، دو تن از بازیگران راهی محل ریزش ساختمان شدند تا از این حادثه برای فالوورهایشان گزارش خبری تهیه کنند!

وقتی زلزله‌ای رخ می‌دهد یا مثلاً ساختمانی ریزش می‌کند، اولین اولویت امدادرسانی است و پس از آن هم باید اقداماتی نظیر ایمن‌سازی و آواربرداری انجام شود. اما با ایجاد حادثه ای متاسفانه سلبریتی ها صرفا برای جذب فالوور بیشتر به این مکانها می روند که افزایش دنبال کننده در اینستاگرام یا دیگر شبکه‌های اجتماعی یکی از دلایلی است که منجر می‌شود تا این افراد در محل حوادث حاضر شده و از خودشان فیلم و عکس تهیه کنند.

برای این اقدامات اول به امدادگر حرفه‌ای نیاز داریم و سپس به تجهیزاتی مانند لودر و دستگاه برش نیاز است. اتفاقاً وقتی به مردم گفته می‌شود که نباید در محل حادثه‌ای تجمع کنند، به طریق اولی این چهره‌های شناخته شده یا همان سلبریتی‌ها هستند که نباید در محل حاضر شوند. چون حضور آنان ازدحام جمعیت مردم را هم بیشتر می‌کند و حتی ممکن است، برخی برای دیدن آنان در محل حاضر شوند.

در هیچ جای قانون مدیریت بحران شرایطی برای حضور بازیگران در محل امدادرسانی به حوادث بیان نشده است. در حالی که در همین حادثه اخیر یکی از بازیگران حتی در ویدیویی در نقش پلیس و دستگاه‌های امدادی هم حاضر شده‌ است و آمار مفقودشدگان را ۸۰ تا ۸۵ نفر اعلام کرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of