مدیریت تخریب بقایای «متروپل» به منطقه آزاد اروند سپرده شد

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: مدیریت تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان، با مصوبه شورای تامین استان خوزستان، به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد.

فالح صفایی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به استمرار عملیات آواربرداری ساختمان متروپل، بیان کرد: پیرو مصوبه شورای تامین استان خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان مدیر و کارفرما، و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نیز به‌ عنوان پیمانکار تکمیل عملیات آواربرداری و تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان تعیین شدند.
وی افزود: بر اساس این مصوبه قراردادی میان این سازمان با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء منعقد شده و در ۲ روز گذشته عوامل مهندسی این قرارگاه به‌طور کامل در محدوده عملیاتی این ساختمان استقرار یافته‌اند.
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه این سازمان فارغ از جایگاه حقوقی و چندگانگی حاکمیتی، خود را در برابر جان شهروندان مسوول می‌داند، گفت: عملیات آواربرداری و تخریب ایمن و تدریجی ساختمان متروپل زیر نظارت سازمان منطقه آزاد اروند و از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در مدت چهار ماه انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در جریان عملیات امدادرسانی و آواربرداری ساختمان متروپل از روزهای نخست حادثه، ماشین‌آلات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) فعال در پروژه‌های جاری با این سازمان، به محل حادثه فراخوان شده و مشغول فعالیت بوده‌اند، که با انعقاد این قرارداد، عملیات حساس و تخصصی آواربرداری و برداشت بقایای ساختمان متروپل از سوی شورای تامین استان خوزستان به‌عنوان پروژه‌ای مستقل میان این سازمان و آن قرارگاه در دستور کار قرار گرفته است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of