فرمانده سپاه خوزستان: برای نجات محبوسین و آو‌اربرداری در متروپل نیروهای جهادی، بسیجی و سپاه پای کار آمدند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: برای نجات محبوسین و آو‌اربرداری در متروپل نیروهای جهادی، بسیجی و سپاه پای کار آمدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در مراسم تشییع شهدای گمنام در ستاد فرماندهی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان و همچنین اخرین اقدامات سپاه در کمک به مصدومان ریزش ساختمان متروپل اظهار داشت: گرامی می‌داریم یاد خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای فتح خرمشهر شهدای مظلوم مقاومت دزفول که جانانه در مقابل نیروهای تا دندان مسلح صدامی ایستادگی کردند جنگیدند.

وی در ادامه بیان کرد: در بیابان‌های تفتیدی جنوب، در کوه های سر به فلک کشیده شمال غرب مردانه ۸ سال با دشمن جنگیدند بدون اینکه پشتیبانی خارج از این مرزها برای کمک به رزمندگان ما بشود.

شاهوارپور بیان داشت: تقدیر بر این شد که تعدادی از این عزیزان به اسارت در آمدند و تعدادی زیادی هم جراحت های سنگینی بر آن ها وارد شد

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به اینکه در آن زمان به دلیل سختی نبرد امکان جستجو شهدا نبود گفت: تعدادی در میدان رزم و میادین مین سیم های خار دار کانال های با عمق بالا به شهادت رسیدند ولی به دلیل سختی نبرد و مشکلاتی که در صحنه بود امکان تخلیه این شهدا نبود

وی افزود:عده‌ای هم در اسارتگاه‌های صدام زیر شکنجه به شهادت رسیدند.

شاهوارپور در رابطه با بازگشت شهدا در این روزهای مقدس اظهار کرد: بعد از سال ها انتظار تقدیر بر این شد این ایام به میهن برگردند تا دوباره شجاعت، مجاهدت ایثارگری این ها به نوجوانان جوانان و مردم یادآوری شود.

سردار شاهوارپور در ادامه بیان کرد: بدانیم که استقلال آزادی ما شرف ما هر آنچه که از این آسایش بهرمند می شود را مدیون این شهدا هستیم.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: دانشجو در دانشگاه دانش آموز پشت میز مدرسه کارگر در کارخانه و هر کس با هر وضعیتی مدیون خون پاک این شهیدان هستند.

سردار شاهوارپور با اشاره به استقبال باشکوه مردم از این شهدا گفت: خوب امروز ما میزبان دو تن از این شهدا که با افتخار میزبانشان هستیم که مردم و نیروهای مسلح پرشور حضور پیدا کردند.

سردار شاهوارپور با اشاره به حادثه ساختمان متروپل آبادان اظهار داشت: حادثه بسیار تلخی در آبادان اتفاق افتاده که مردم ما را جریحه دار کرده و همه ما از این حادثه برای این مردم بسیار نگران هستیم.

وی در ادامه گفت: عملیات جستجو و پیدا کردن افرادی که زیر آور هستند ادامه پیدا می کند و نیروهای جهادی، بسیجی و سپاه هم در صحنه حضور دارند.

سردار شاهوارپور در پایان تاکید کرد: امید داریم با حضور همه مسئولین و پای کار آمدن همه نهاد ها هر چه سریعتر بتوانیم افراد زیر آوار را نجات دهیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of