فولاد رده چهارم جدول را پس می‌گیرد؟

نمایندگان خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور امروز برگزار می شود که فولاد در دیداری خارج از خانه به مصاف پیکان می رود، نفت مسجدسلیمان میهمان تیم گل گهر است و نفت آبادان در خانه با مس رفسنجان دیدار می کند.

پیکان – فولاد / ۱۸:۳۰

فولاد با شکست مقابل استقلال به بازی با پیکان رسیده است. بازی که فولاد باید ببرد تا بتواند جایگاه چهارم خود را که هفته قبل از دست داد، مجددا پس بگیرد. البته نه پیکان مجتبی حسینی و نه فولاد جواد نکونام تیم های آسانی نیستند و باتوجه به همین موضوع مطمئنا بازی گل زیادی در بر نخواهد داشت و تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد می تواند برنده بازی باشد.

گل گهر – نفت مسجدسلیمان /۲۰:۰۰

نفتی ها با رضا مهاجری روزهای سختی را پشت سر می گذارند. البته این تیم با آمدن مهاجری تیم متفاوتی شده و تسلیم نشدنی نشان داده است. نفتِ ۲۰ امتیازی که رده چهاردهم جدول قرار دارد اگر بتواند از بازی سخت با گل گهر امتیاز بگیرد، امیدهایش برای بقا زنده می ماند در غیر این صورت و برد تیم های فجر و شهر خودرو، احتمالا تنور مسابقات برای بقا این سه تیم تا هفته پایانی داغ می ماند.

نفت آبادان – مس رفسنجان /۲۱:۰۰

آبادانی ها در شش بازی گذشته تنها به دو امتیاز دست پیدا کرده اند و امروز در بازی خانگی خود امیدوارند بتوانند سه امتیاز را از حریف سرسخت خود یعنی مس رفسنجان بگیرند و پس از هفته ها طعم برد را بچشند. نفت اگر بازی امروز را ببرد در صورت لغزش تیم های پیکان، آلومینیوم و ذوب آهن، از رده یازدهم به رده هفتم صعود می کند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of