جنتی عضو هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین: شرکتهای ایرانی و خارجی از محصولات با کیفیت فولاد اکسین بهره مند شوند

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین دکتر جنتی عضو هییت مدیره شرکت در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت ایران گفت: فولاد اکسین تعامل بین شرکت هایی که در زنجیره ارزش صنعت نفت وجود دارد را فراهم می کند و در این نمایشگاه خوشبختانه امسال شرکت های متعددی مشارکت کردند که استقبال از سال‌های قبل بسیار بیشتر بوده و اینها عواملی ست که بر همبستگی بیشتر صنعت نفت و فولاد صحه می گذارد.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان بسیار زیادی هستند که بسیار می توانند در زمینه تامین زنجیره ارزش صنایع مذکور همکاری کنند و مطمئنا یکی از روش هایی که در شرایط تحریم های ظالمانه اهرم کمک این انسجام است برگزاری هر چه باشکوه تر این نمایشگاه‌ها ست.

دکتر جنتی تشریح کرد: شرکت فولاد اکسین در زمینه تولید انواع ورق های فولادی فعال است و خوشبختانه در چند سال اخیر با توجه به نیاز صنعت نفت و گاز و پتروشیمی به خطوط لوله و همچنین سایر صنایعی مثل کشتی سازی، مخازن تحت فشار، سازه های عظیم فولادی و صنایع معدنی حرکت کرد و توانست محصولات مختلفی را تولید کند.

ایشان در پایان گفت: اکسین ظرفیت دارد تا کلیه نیازهای صنعت نفت و گاز و پتروشیمی را در خصوص تولید ورقهای عریض برطرف کند و از همه شرکتهای ایرانی و خارجی دعوت می کند تا محصولات با کیفیت اکسین را در پروژه های خود استفاده نمایند و پتانسیل داخلی در این زمینه بهره مند شوند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of