دغدغه نماینده ولی فقیه در خوزستان برای اجرای طرح فاز دوم فولاد اکسین و ایجاد اشتغال/تعامل و همکاری بین ۳ قوه بی سابقه و فرصت خوبی برای خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در خوزستان اجرای فاز دوم فولاد اکسین یا طرح توسعه این شرکت را برای ایجاد اشتغال جوانان استان ضروری دانست و گفت: تعامل و همکاری بین ۳ قوه در سالیان انقلاب اسلامی بی سابقه بوده و این یک فرصت مناسب برای خدمت به مردم است‌.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکیسن خوزستان، شامگاه جمعه ۲۴ دی‌ماه رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به همراه سید کریم حسینی نماینده اهواز و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام موسوی فرد در این جلسه اظهار کرد: یکی از رفتارهایی که خداوند به آن توجه دارد رفع مشکلات نیازمندان بوده و مسئولین باید به آن توجه داشته و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: بر اساس تاکید امامین انقلاب اسلامی ایران باید به مناطق محروم توجه داشته باشیم. تعامل و همکاری که بین ۳ قوه برقرار شده در سالیان انقلاب بی سابقه بوده و این یک فرصت مناسب برای خدمت به مردم است و مردم نیز نسبت به این دولت و مجلس امید دارند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: علاوه بر توجه به مشکلات باید به ریشه این مشکلات نیز توجه کرد تا از بروز مشکلات دیگر جلوگیری کرد. حاشیه نشینی حاصل عدم توجه به روستاها است و سیل عظیم روستاییان را وارد شهر کرد و مشکلاتی را نیز به دنبال خود آورد.

وی با تاکید بر ریشه یابی مشکلات برای ایجاد مهاجرت معکوس از شهر به روستا اضافه کرد: وقتی مسئولین به روستاها و مناطق محروم می‌روند امیدی در دل مردم آن منطقه ایجاد می‌شود و ما نباید امید این مردم را به یاس تبدیل کنیم.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: مطالبات باید بر اساس توان مسئولان باشد و مسئولین نیز نباید بیش از توان خود به مردم وعده دهند و باعث بی اعتمادی مردم شوند.

وی با اشاره به نظارت بر قیمت‌ها عنوان کرد: اختلاف قیمت‌ها قابل پذیرش نیست و قیمت محصولات مختلف در تمام شهر و کشور باید یکسان باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان انجام همکاری‌های لازم برای اجرای طرح توسعه فولاد اکسین یا فاز دوم این شرکت جهت اشتغال‌زایی برای جوانان و درآمدزایی برای استان را ضروری دانست و گفت: اشتغال، مشکلات ازدواج و بخش مسکن از دغدغه‌های اصلی جامعه است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of