تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یكپارچه ستاد مناطق نفتخیز جنوب

با انجام ممیزی مراقبتی خارجی، گواهینامه واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تمدید شد.

با انجام ممیزی مراقبتی خارجی، گواهینامه واحدهای ستادی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی روز چهارشنبه (۶ بهمن ۱۴۰۰) با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، رؤسای واحدهای ستادی و اعضای تیم ممیزی شرکت FQC برگزار شد.

در این جلسه مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تشکر از همکاران و اعضای تیم ممیزی، اظهار داشت: مدیران و روسا باید برای بهبود وضعیت موجود تلاش کنند و ممیزی را به عنوان یک فرصت تلقی کنند.

مهندس علیرضا دانشی گفت: برای رفع مشکلات باید واقعیت‌ها را دید و همه واحدها نیز در راستای ارتقاء سازمان نسبت به رعایت توصیه‌های ممیزی اهتمام جدی داشته باشند.

در این نشست محمدرضا آبیار رئیس مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از زحمات تیم ممیزی قدردانی کرد و گفت: این تیم، ممیزی واحدهای ستادی را با رویکرد کمک به سازمان در جهت توسعه دیدگاه ها، استقرار بهتر سیستم مدیریت یکپارچه و نگاه ویژه به وضعیت کلی سازمان انجام داده است.

در این نشست اعضای تیم ممیزی شرکت FQC با ارائه گزارشی از فرآیند ممیزی که طی دو روز انجام شد، اخذ تأییدیه و تمدید گواهینامه‌ استاندارد سیستم مدیریت کیفیت واحدهای ستادی مناطق نفتخیز جنوب را اعلام کردند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of