دوره آموزشی مهارت ارتباط موثر جهت کارکنان این شرکت و خانواده آنها برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت، پنجمین سمینار آنلاین روانشناسی با موضوع «مهارت ارتباط موثر» از سلسله سمینارهای مهارتهای ده گانه زندگی توسط واحد آموزش شرکت جهت کارکنان و خانواده آنها با حضو‌ر دکتر رضایی عضو هیئت علمی دانشگاه، روز چهارشنبه۲۴ آذرماه به صورت آنلاین برگزار گردید.

رضا آبدیده مدیر آموزش عنوان کرد، با توجه به اینکه عصری که در آن زندگی می کنیم به عصر ارتباطات شناخته می شود و نیاز به برقراری ارتباط از اولیه‌ ترین نیازهای زندگی انسانها است، از این رو دوره مذکور با هدف بررسی و اصلاح مشکلات ارتباطی و چالش های ارتباطی و همچنین ایجاد ارتباطات صحیح و تاثیر گذار در روابط بین فردی برنامه ریزی و اجرا گردید.

وی در خصوص اهمیت این دوره گفت، ارتباط یکی از عناصر مهم در هر رابطه‌ای است، با این حال نیاز است که یاد بگیریم چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنیم، به همین منظور دوره مذکور برگزار شد.

از مهم ترین سرفصل های آموزشی این سمینار: اهمیت ارتباط موثر، عوامل مهم در ارتباط موثر، تعریف ارتباط ، انواع ارتباط، اصول یک ارتباط موفق ،لحن ریتم آوا و زبان بدن، موانع برقراری ارتباط موثر، مهارت‌های حل اختلاف و… بود که در این سمینار آموزش داده شد.

لازم به ذکر است مسابقه ای از مباحث ارائه شده در سمینار برای پرسنل و خانواده آنها از سوی واحد آموزش تدوین و سوالات آن در اختیار همکاران قرار خواهد گرفت.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of