• جمعه / 10 فروردین 1403 / 03:04
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 101818027
  • خبرنگار : 2

افزایش ۷۰ درصدی حجم كارهای تعمیرات اساسی در شركت گچساران

مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب از افزایش ۷۰ درصدی حجم كارهای انجام گرفته تعمیرات اساسی در شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مهندس امید كیانی گفت: با همكاری عملیات شركت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، مدیریت‌­های تداركات و امور كالا و ترابری، حجم كارهای تعمیرات اساسی در ۸ ماه ابتدای سال جاری در ناحیه گچساران در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷۰درصدی داشته است كه علیرغم مشكلات پیش‌رو انجام تعمیرات اساسی مطابق و همگام با برنامه در حال انجام است.

وی افزود: همچنین این مدیریت ضمن صیانت از تولید نفت و گاز طی این مدت ۲۱دستگاه ماشین آلات فرآیندی، ۷ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز، ۴ كارخانه گاز و گاز مایع، ۴۱ تجهیز از واحدهای بهره برداری و ۱۷ تجهیز از واحدهای نمكزدایی را اتمام و یا در دست تعمیر طبق برنامه دارد.

مهندس كیانی با اشاره به مسئولیت تعمیرات اساسی تاسیسات و ماشین‌آلات فرایندی دوار بالای ۴۰۰۰ اسب بخار را در گستره مناطق نفتخیزجنوب، گفت: این مهم به منظور دستیابی به تولید پایدار و افزایش آن در شرایط سخت تحریمی و كمبود قطعات یدكی، از طریق راهبری عملیاتی با تنوع كلیه تاسیسات، تجهیرات و ماشین‌­آلات دوار و با همراهی شركت‌های دانش بنیان داخلی انجام می‌­شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of