• سه شنبه / 29 اسفند 1402 / 00:55
  • دسته‌بندی: خبر ویژه
  • کد خبر: 90750835
  • خبرنگار : 2

مرکز تخصصی تعمیرات بریکرهای نیروگاهی در شرکت نصب و تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از راه اندازی مرکز تعمیرات تخصصی بریکر در این شرکت خبر داد .

به گزارش شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان، “سید مهران اسدی” با اعلام این خبر گفت : با توجه به طول عمر بالای اکثر تجهیزات نیروگاهها از جمله کلیدهای خروجی ژنراتورها(GCB) که با تعداد بالای کلیدزنی کلید خروجی همراه است، پایداری و آمادگی تولید در نیروگاه ها تابع کارکرد صحیح این تجهیزات می باشد .

وی افزود : تعمیرات و اورهال اساسی این تجهیزات و متعلقات اصلی نیروگاه ها مورد توجه مدیران فنی شرکت تعمیرات بعنوان متولی تعمیرات نیروگاه های برق آبی می باشد، در همین راستا این شرکت اقدام به تاسیس مرکز تعمیرات تخصصی با محیطی کاملاً ایزوله و مناسب برای تعمیرات درایو هیدرولیک ساخت شرکت ABB (عملکرد اصلی خروجی ژنراتورها) و انواع بریکر نموده است تا خدمات لازم در زمینه های تخصصی تعمیراتی این تجهیزات را ارائه نماید.

اسدی تصریح کرد : این مرکز تخصصی در منطقه بهارستان کلانشهراهواز واقع شده است و با بهره گیری از چند دهه تجربه نیروهای متخصص شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی، آمادگی تعمیرات اساسی انواع بریکرها از سطوح ولتاژی ۴۰۰ ولت تا ۴۰۰ کیلو ولت را دارد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of