• جمعه / 31 فروردین 1403 / 15:49
  • دسته‌بندی: تیتر اول
  • کد خبر: 72853402
  • خبرنگار : 2

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان: وبینار آموزشی فعالیت بدنی در منزل برگزار شد / نقش محوری زنان در مدیریت سلامت

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به برگزاری وبینار آموزشی فعالیت بدنی مخصوص بانوان، گفت: بانوان ما با ارتقا آگاهی و افزایش سوادسلامت، به کارگیری سبک زندگی سالم و نقش مراقبتی از همه اعضا خانواده، مدیریت سلامت جسمی و روحی خود و خانواده های‌شان را عهده‌دار هستند.

زینب پارسافخر در گفت‌وگو ی از برگزاری وبینار آموزشی با عنوان فعالیت بدنی در منزل خبر داد و اظهار کرد: این وبینار به مناسبت هفته تربیت بدنی، هفته سلامت بانوان و اهمیت مدیریت زندگی سالم در بحران کرونا برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان ادامه داد: این وبینار توسط مرکز بهداشت خوزستان و مشارکت اداره کل امور بانوان و خانواده، امروز ۲۸ مهرماه برگزار شد.

وی بیان کرد: همه گیری کووید ۱۹ باعث شده تا شاهد محدود شدن اغلب فعالیت‌های فیزیکی و افزایش فعالیت های نشستنی باشیم. به هرحال ضروری است که باتوجه به شرایط فعلی حتی در زمان کوتاه و در منزل هم که شده به همراه کودکان حرکات ورزشی سبک و کششی به منظور بهبود گردش خون و فعالیت عضلانی در برنامه روزانه خانواده‌ها گنجانده شود.

پارسافخر با اشاره به نقش محوری زنان در مدیریت سلامت و در خانواده‌ها نیز گفت: بانوان ما با ارتقا آگاهی و افزایش سوادسلامت، به کار بستن سبک زندگی سالم و نقش مراقبتی از همه اعضا خانواده، مدیریت سلامت جسمی و روحی خود و خانواده های‌شان را عهده‌دار هستند و به همین جهت در برنامه‌ریزی‌هایی که امسال در هفته تربیت‌بدنی و هفته سلامت بانوان داشته‌ایم، به طور ویژه به نقش مدیریتی آنان در ابعاد گوناگون سلامت و مدیریت بحران کرونا پرداخته‌ایم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of