دبیر شورای سلامت اهواز :

اولویت تزریق واکسن با دریافت کنندگان دوز اول است

اولویت تزریق محموله جدید واکسن با دریافت کنندگان دوز اول واکسن و بازماندگان گروه‌های سالمندان که واکسن تزریق نکرده‌اند ، است .

به گزارش اهواز نوین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان ؛ دبیر شورای سلامت اهواز گفت: واکسن‌های موجود در اهواز در حال تزریق به واجدین شرایط هستند و یک محموله جدید واکسن نیز تا آخر وقت امروز (۳۱ خردادماه) به دست ما خواهد رسید.اولویت تزریق واکسن با دریافت کنندگان دوز اول است

امرالله مردانی درباره آخرین وضعیت شیوع بیماری کرونا در اهواز اظهار کرد: شرایط شیوع بیماری همانند روز‌های گذشته است و فعلا شرایط پایدار است؛ هنوز روند بیماری افزایشی نشده است، اما این شرایط نیز شکننده است.

وی با اشاره به آغاز فصل تابستان و انجام مسافرت‌ها در این فصل و تاثیر آن بر روند بیماری افزود: وضعیت شیوع بیماری کرونا در تابستان را نمی‌شود پیش‌بینی کرد؛ تمامی گزینه‌ها در مورد شیوع بیماری به رفتار خودمان برمی‌گردد و اینکه تا چه میزان پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند.

دبیر شورای سلامت اهواز درباره محموله جدید واکسن کرونا گفت: واکسن‌های موجود در اهواز در حال تزریق به واجدین شرایط هستند و یک محموله جدید واکسن نیز تا آخر وقت امروز (۳۱ خردادماه) به دست ما خواهد رسید.

مردانی گفت: محموله جدید واکسن شامل ۴۰ هزار دوز است و احتمالا با برند سینوفارم است. این میزان مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است و سهمیه واکسن شهر اهواز از آن، حدود ۲۰ هزار دوز خواهد بود.

بیشتر بخوانید : مردم برای دریافت واکسن در مراکز بهداشت تجمع نکنند

دبیر شورای سلامت اهواز افزود: اولویت تزریق واکسن برای افرادی است که دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند و در کنار این گروه، بازماندگان گروه‌های سالمندان که واکسن تزریق نکرده‌اند، واکسن دریافت خواهند کرد که با توجه به موجودی واکسن، برنامه‌ریزی می‌کنیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of