رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز :

اجرای دستور العمل های بهداشتی در تجمعات انتخاباتی بر عهده مسئولان ستاد‌ها است

نظارت بر اجرای دستورالعمل بهداشتی در تجمعات نامزد‌های انتخاباتی بر عهده مسئولان ستاد‌ها است و باید تعهداتی را که به ما می‌دهند اجرا کنند.

به گزاش اهواز نوین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا، اجازه برگزاری تجمعات هواداران نامزد‌های ریاست جمهوری در فضای باز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مجاز است.اجرای دستور العمل های بهداشتی در تجمعات انتخاباتی بر عهده مسئولان ستاد‌ها است

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: بر اساس این مصوبه حدود ۳۰ درصد ظرفیت مکان مورد نظر باید اشغال شود همچنین نحوه فاصله گذاری اجتماعی به ازای هر نفر هشت متر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ما نیز بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا در صورتی که ستاد‌های انتخاباتی نامزدها، درخواست برگزاری تجمع را داشته باشند، محوطه مورد نظر را بازدید کرده و سپس حداکثر ظرفیت مجاز در آن مکان را به آن‌ها اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت تنها یک دستگاه خدمات رسان است افزود: در هر شهرستان، فرمانداری‌ها دستگاه حاکمیتی هستند که اجازه برگزاری تجمعات را بر اساس مصوبات شورای تامین شهرستان صادر می‌کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ما از نظر بهداشتی مکان مورد نظر برای برگزاری تجمع را بررسی و این اجازه را می‌دهیم همچنین پروتکل‌های بهداشتی را به ستاد‌های انتخاباتی ابلاغ می‌کنیم.

وی در خصوص ادامه روند واکسیناسیون در استان بیان کرد: هنوز محموله جدید واکسن وارد استان نشده است؛ یک محموله واکسن به تعداد ۱۰۰ هزار دوز وارد کشور شده و امیدواریم هر چه سریعتر سهمیه استان اختصاص داده شود تا دوز دوم واکسن افرادی که به تاخیر افتاده، سریعا انجام شود.

بیشتر بخوانید : نامزد‌های انتخابات دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند

در حال حاضر ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۱ شهرستان زرد کرونایی هستند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of