توصیه‌های بهداشتی به شهروندان در تعطیلات

با توجه تعطیلات پیش رو از عموم شهروندان درخواست می‌شود نسبت به استفاده از ماسک از منزل تا منزل و رعایت اصول بهداشتی توجه داشته باشند.

به گزارش اهواز نوین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نظر به اینکه تعداد بیماران مثبت کرونایی و تعداد بستری روزانه بیماران و فوتی‌ها به مرحله استقرار رسیده و در حال خروج از پیک سوم بیماری هستیم. اما هنوز بین ۴۰ تا ۴۵ درصد نمونه‌های اخذ شده مثبت هستند که بیانگر چرخش ویروس در جامعه است.توصیه‌های بهداشتی به شهروندان در تعطیلات

علی قمیشی افزود: با توجه تعطیلات پیش رو از عموم شهروندان درخواست می‌شود همچنان نسبت به استفاده از ماسک از منزل تا منزل، رعایت فاصله اجتماعی، شستن مرتب دست‌ها، اجتناب از دور همی خانوادگی، پرهیز از مسافرت توجه ویژه داشته باشند.

وی به افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده اند، توصیه کرد همچنان به رعایت اصول بهداشتی پایبند باشند.

بیشتر بخوانید :سایه واکسن کرونا بر سر ۳ هزار اهوازی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول خاطر نشان کرد: تا زمانی که حد اقل ۷۵ درصد شهروندان واکسن کرونا را دریافت نکرده اند بطور جدی بایستی نسبت به رعایت نکات بهداشتی مقید باشیم و با توجه به کاهش میزان رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، بیم آن می‌رود که مجددا دچار بحران و شیوع بیماری کرونا شویم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of