اعلام برنامه‌های سالگرد رحلت امام و قیام ۱۵ خرداد در اهواز

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: آیین ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، پنجشنبه شب در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می‌شود.

سید مجید صالحی یکشنبه، ۱۰ خرداد در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد که در سالن اجتماعات فرمانداری اهواز برگزار شد، بر استفاده حداکثری از فضای مجازی برای برگزاری آیین‌ها و تبیین ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه در شهرستان اهواز تاکید کرد.

به گزارش اهواز نوین، به نقل از فرمانداری شهرستان اهواز، وی به برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان اهواز اشاره کرد و افزود: نصب پلاکارد، اطلاع‌رسانی و تبلیغات محیطی، برگزاری میزگرد با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقات نقاشی و کتابخوانی و برنامه شعر عروج، از جمله برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان اهواز است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز همچنین گفت: آیین ویژه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، ساعت ۲۱ پنجشنبه شب با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست و ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی باید نهایت همکاری را در برگزاری آیین‌های ویژه این مناسبت‌ها داشته باشند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of