معاون درمان علوم پزشکی دزفول خبر داد

روند ملایم کاهش ابتلا و بستری موارد کرونا در دزفول

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به کاهش روند ابتلا و بستری در بیمارستان گنجویان، گفت: همچنان میزان مراجعه و تعداد بیماران بستری در بیمارستان بالا است.

به گزارش اهواز نوین ، دکتر عبدالکریم فیروززاده ، با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان گنجویان دزفول، اظهار کرد: میزان مراجعه و بستری بیماران مبتلا به کرونا با شیب ملایم، کاهشی است. تعداد بیماران بستری در این بیمارستان تا ۲۴۰ مورد هم رسیده بود اما اکنون به ۱۵۰ نفر کاهش یافته است.

وی افزود: در حال حاضر روزانه ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان گنجویان دزفول بستری می‌شوند. در تلاش هستیم تا به تدریج بخش‌هایی که به اجبار به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده‌ایم را از چرخه کرونا خارج کنیم تا خدمات عادی که از قبل انجام می‌دادند را ارائه دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: با وجود کاهش روند ابتلا و بستری اما همچنان میزان مراجعه و تعداد بیماران بستری‌ در بیمارستان بالا است.

فیروززاده گفت: در استان خوزستان تعداد بیماران بستری با شیب ملایم، افزایشی شد و با همین روند در حال کاهش است در حالی که در دیگر نقاط کشور، سریع به قله پیک رسیدند و به سرعت نیز تعداد بیماران رو به کاهش است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی بیان کرد: میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاهش یافته و نگران‌کننده است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of