چند نفر در ایذه واکسن کرونا دریافت کرده اند؟ سرپرست فرمانداری ایذه تعداد افراد ساکن در مناطق شهری و روستایی که واکسن کرونا دریافت کرده اند را ۸ نفر اعلام کرد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، نبوتی گفت: تاکنون ۸ هزار نفر از مردم مناطق شهری و روستایی ایذه برای مقابله با کرونا ویروس واکسینه شده اند.چند نفر در ایذه واکسن کرونا دریافت کرده اند؟ وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها، تبلیغات، اطلاع رسانی گسترده، اطلاع رسانی فرهنگیان به والدین در بستر فضای شاد و… برای ریشه کنی این بیماری اظهار داشت: اداره ارشاد اسلامی و روابط عمومی همه اداره‌ها باید در جهت اطلاع رسانی لازم برای مراجعه مردم به مراکز تزریق واکسن کرونا و مراجعه به سامانه سلامت و ثبت نام در سایت، اقدام‌های لازم را انجام دهند. بیشتر بخوانید: واکسینه شدن ۷۰ درصد سالمندان ۶۵ تا ۶۹ سال شرق اهواز نبوتی بیان کرد: ضروری است شهروندان جهت تکمیل پرونده الکترونیک سلامت به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند، زیرا در صورت ثبت نشدن پرونده الکترونیک سلامت واکسیناسیون کرونا برای اشخاص صورت نمی‌پذیرد.

سرپرست فرمانداری ایذه تعداد افراد ساکن در مناطق شهری و روستایی که واکسن کرونا دریافت کرده اند را ۸ نفر اعلام کرد.

به گزارش اهواز نوین به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، نبوتی گفت: تاکنون ۸ هزار نفر از مردم مناطق شهری و روستایی ایذه برای مقابله با کرونا ویروس واکسینه شده اند.چند نفر در ایذه واکسن کرونا دریافت کرده اند؟

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه ها، تبلیغات، اطلاع رسانی گسترده، اطلاع رسانی فرهنگیان به والدین در بستر فضای شاد و… برای ریشه کنی این بیماری اظهار داشت: اداره ارشاد اسلامی و روابط عمومی همه اداره‌ها باید در جهت اطلاع رسانی لازم برای مراجعه مردم به مراکز تزریق واکسن کرونا و مراجعه به سامانه سلامت و ثبت نام در سایت، اقدام‌های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: واکسینه شدن ۷۰ درصد سالمندان ۶۵ تا ۶۹ سال شرق اهواز

نبوتی بیان کرد: ضروری است شهروندان جهت تکمیل پرونده الکترونیک سلامت به نزدیک‌ترین مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند، زیرا در صورت ثبت نشدن پرونده الکترونیک سلامت واکسیناسیون کرونا برای اشخاص صورت نمی‌پذیرد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of