استاندار خبر داد

ممنوعیت تردد بین استانی از چهارشنبه / کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های خوزستان

استاندار خوزستان از ممنوعیت تردد بین استانی در تعطیلات پیش رو خبر داد.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان نشست ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۸ خردادماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: روند بیماری رو به کنترل است و موفقیت‌هایی کسب شده است؛ روند انجام واکسیناسیون در خوزستان نیز نسبت به کشور بسیار خوب است.

به گزارش اهواز نوین، وی با بیان اینکه بیشترین فوتی‌های کرونا در افراد بالای ۶۰ سال و متوسط سن مرگ‌ها نیز ۶۷ سال است، افزود: واکسیناسیون افراد بالا ۶۵ سال و دارای بیماری زمینه‌ای در حال انجام است. امیدواریم با تکمیل واکسیناسیون این گروه‌ها، دیگر شاهد فوت ناشی از کرونا نباشیم.

استاندار خوزستان گفت: در ستاد ملی و استانی مدیریت کرونا تصویب شده که از ظهر روز چهارشنبه هفته جاری (۱۲ خردادماه) تا ظهر روز دوشنبه هفته آینده (۱۷ خردادماه)، تردد بین استانی ممنوع شود. از سفرهای خارج از استان جلوگیری می‌شود و در صورت تردد و ورود به شهرهای قرمز و نارنجی نیز جریمه یک میلیون تومانی و در شهرهای زرد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال خواهد شد.

سلیمانی‌دشتکی گفت: از همه هم‌استانی‌ها می‌خواهم در این روزها سفری نداشته باشند. از مردم استان‌های دیگر هم تقاضا می‌کنم در این مدت به خوزستان سفر نکنند.

وی افزود: نیروی انتظامی نیز موظف است با جدیت، شهرهای ورودی و خروجی استان خوزستان را کنترل کنند و تنها در شرایط خاص، تردد انجام شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of