واکسیناسیون روزانه ۳ هزار نفر در حوزه غرب اهواز

در روز‌های آینده با ورود واکسن‌های جدید ، آمار واکسیناسیون در استان خوزستان افزایش می یابد .

به گزارش اهواز نوین به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به واکسیناسیون روزانه ۳ هزار نفر در حوزه غرب اهواز گفت: بار مراعات کاهش یافته و روزانه به طور متوسط ۴۰۰ نفر به مراکز منتخب غرب اهواز مراجعه می‌کنند که حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد تست این مراجعان، مثبت است.
واکسیناسیون روزانه ۳ هزار نفر در حوزه غرب اهواز
دکتر مهران احمدی‌بلوطکی افزود: تیم‌های غربال‌گری و رهگیری نیز همچنان فعال هستند و ۱۰ درصد تست‌های رپید که از اطرافیان بیماران شناسایی شده گرفته می‌شود، مثبت است.

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: به طور متوسط در غرب اهواز در تست‌های PCR و رپید بیمارستانی، روزانه حدود ۲۰۰ بیمار مبتلا به کرونا شناسایی می‌شوند.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون کرونا در غرب اهواز بیان کرد: همچنان در حال واکسیناسیون گروه هدف بالای ۶۵ سال هستیم. به منظور بازگشت مراکز بهداشت به فعالیت‌های اصلی خود، مراکز تجمیعی واکسیناسیون در حوزه غرب اهواز تعریف شده است و گروه‌های هدف بر اساس محل سکونت خود می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند و واکسیناسیون خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید : بستری یک هزار و ۱۶۵ بیمار کرونایی در خوزستان

احمدی‌بلوطکی گفت: در حوزه کیانپارس، کیان‌آباد و کیانشهر و مناطق اطراف در تالار نمایشگاه بین‌المللی واقع در میدان سید خلف مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه‌اندازی شده است و برای منطقه گلستان و اطراف آن نیز مجتمع فرهنگی ورزشی بانک صادرات را فعال کرده‌ایم که در حال فعالیت است. در چند روز آینده نیز در منطقه کمپلو تالار بنیاد جانبازان در خیابان ناصر خسرو جنوبی به عنوان مرکز تجمیعی واکسیناسیون راه‌اندازی خواهد شد.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of