کرونای هندی آماده گروگانگیری است

معاون فرماندار هندیجان نسبت به خطر شیوع انواع کرونای جهش یافته در صورت بی توجهی به اصول بهداشتی هشدار داد.

به گزارش اهواز نوین، بهنام خضعلی گفت: خطر کرونا‌های جهش یافته برای کشور و عموم شهروندان محسوس بوده و نیاز به جدیت و تعامل همه جانبه مردم و دستگاه‌ها برای مقابله با این ویروس، به ویژه نوع هندی آن است.

وی رمز عبور از بحران کرونا را تعامل و همکاری بین همه اداراه‌ها و ارگان‌ها دانست و افزود: این تعامل و پای کار بودن و اجرای درست و کامل اقدامات لازم هر دستگاه باعث می‌شود شبکه بهداشت و درمان با آسودگی به مقابله جدی با این بیماری منحوس بپردازد و کمتر درگیر مسائل جانبی مانند تامین خودرو و امثال آن شود.

خضعلی اظهار داشت: براساس مصوبه استانی ستاد مقابله با کرونا، مراسم معنوی شب‌های قدر باید در فضای باز و حداکثر به مدت ۲ ساعت و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شوند، ضمن اینکه هیچگونه مراسم حضوری برای روز قدس برگزار نخواهد شد و همه اقدام‌های برای بزرگداشت این روز به صورت مجازی خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: از شهروندان خواهشمندیم از دید و بازدید‌ها عید سعید فطر خودداری کنند و تبریک این عید بزرگ را در فضای مجازی و از راه دور انجام دهند، ضمن اینکه تمهیداتی برای برگزاری نماز عید در تعداد زیادی از مساجد هندیجان به منظور جلوگیری از تجمع نمازگزاران در نظر گرفته شده است.

معاون فرماندار هندیجان به انجام ضروری تست کرونا برای همه ملوان‌های ورودی به شهرستان در بندر سجافی اشاره کرد و بیان داشت: ملوان‌هایی که به هر شکلی به کشور‌های همسایه سفر کرده اند باید حین ورود جهت انجام تست کرونا با مراقبان سلامت مستقر در بندر همکاری نمایند و در صورت منفی بودن تست کرونا وارد شهرستان شوند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of