افزایش آمار مبتلایان کرونا در دزفول

وضعیت کرونایی دزفول مناسب نیست و آمار بیماران در این شهرستان روز به روز افزایش پیدا می کند.

به گزارش اهواز نوین ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: آمار بیماران دزفول روز به روز در حال افزایش است و از توان پاسخگویی ما فراتر رفته است؛ تخت خالی برای بیماران نداریم و بلافاصله به جای هر بیماری که ترخیص می‌شود، بیمار دیگری بستری می‌شود.

دکتر عبدالکریم فیروززاده با اشاره به وضعیت شیوع ویروس کرونا در دزفول، اظهار کرد: وضعیت شهر خوب نیست؛ با وجود اینکه با حداکثر توان در حال ارائه خدمت هستیم، اما توان، محدود است.

وی افزود: با پیک سنگینی مواجه هستیم. پیک‌های قبلی در دو سه ماه جمع می‌شد، اما سه ماه از این پیک می‌گذرد و هنوز حتی به قله پیک نرسیده‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول تصریح کرد: آمار بیماران دزفول روز به روز در حال افزایش است و از توان پاسخگویی ما فراتر رفته است؛ تخت خالی برای بیماران نداریم و بلافاصله به جای هر بیماری که ترخیص می‌شود، بیمار دیگری بستری می‌شود و به زحمت شرایط را مدیریت می‌کنیم.

فیروززاده بیان کرد: نمودار‌ها و آمار‌ها نشانگر شیب تند موارد ابتلا است و این روند در روز‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت، اما با این شرایط نیز هنوز عده‌ای در سطح شهر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون یک هزار و ۲۰۰ لیتر ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان گنجویان را افزایش داده‌ایم و فکر می‌کردیم در این پیک، مشکلی از لحاظ اکسیژن نداشته باشیم، اما تعداد زیاد بیماران و شدت بیماری موجب شده که در تامین اکسیژن با مشکل مواجه شویم و به سختی در حال تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران هستیم.
0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of