به گزارش اهواز نوین به نقل از  شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان؛ سیدبهرام یوسف‌پور با اشاره به قدمت و فرسودگی خط لوله آبرسانی به شهرستان‌ هندیجان در منطقه چم خلف عیسی، اظهار داشت: با توجه به عبور خط لوله ۴۰۰ میلیمتر از زیر جاده اصلی و ترانزیتی ماهشهر-هندیجان و احتمال تخریب جاده به دلیل شکستگی‌های متعدد در این منطقه، پس از بررسی کارشناسان مربوطه تعویض ۳۰۰ متر از این مسیر آبرسانی با هماهنگی و پشتیبانی معاونت آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی استان و اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های مرتبط، انتقال لوله‌های مورد نیاز انجام و گروه تعمیرات خطوط لوله امور آبرسانی بندر امام خمینی(ره) نسبت به انجام عملیات تعویض اقدام نمودند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب جنوب شرق بیان کرد: این عملیات با وجود مشکلات عدیده‌ای نظیر کمبود ماشین آلات سنگین، با توجه به شروع تعطیلات آخر سال پس از ۶ روز تلاش شبانه‌روزی به اتمام رسید و ۳۰۰ متر از خط لوله انتقال آب ۴۰۰ میلیمتر به شهرستان هندیجان تعویض و آبرسانی به این شهرستان به روال عادی بازگشت.

وی ادامه داد: در این عملیات کلیه اتصالات و تبدیلهای  ۴۰۰ میلیمتر به ۵۰۰ میلیمتر، زانوها و…. توسط گروه تعمیرات آبرسانی بندر امام خمینی(ره) طراحی و اجرا شد تا علاوه بر کاهش چشمگیر هزینه‌ها عملیات تعویض خط لوله نیز با سرعت انجام گردد.