بنیاد مستضعفان آماده حمایت از جریان تولید و تحقق شعار سال در خوزستان است

 دبیر شورای هماهنگی مدیران بنیاد مستضعفان در خوزستان گفت: مجموعه‌های بنیاد مستضعفان در خوزستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در طرح‌های توسعه و محرومیت زدایی خوزستان آمادگی نقش آفرینی دارند.

به گزارش اهواز نوین، علیرضا شوشتری در همایش مدیران بنیادی در سالن هتل پارسیان آبادان با رعایت ضوابط بهداشتی و به شکل محدود برگزار شد، اظهار داشت: بنیاد در سال جدید براساس شعار سال دنبال افزایش تولید است.

وی افزود: مجموعه‌های بنیادی در خوزستان که متنوع هستند نقش مهمی در تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان بومی منطقه دارد و بخش عمده از درآمد این مجموعه های بنیادی در توسعه و محرومیت زدایی خوزستان مصرف می شود.

دبیر شورای مدیران بنیاد مستضعفان در خوزستان گفت: در راستای تولید برخی از مجموعه های تولیدی این بنیاد در استان دارای مشکلاتی هستند که لازم است دستگاه‌های اجرایی و قضایی با مانع زدایی راه را برای تولید بیشتر و محرومیت زدایی هموار سازند.

وی بیان داشت: بنیاد هم اکنون در شهرهای بندرامام، ایذه، خرمشهر، شادگان و اندیکا به عنوان شهر هدف دنبال محرومیت زدایی است. در این شهرها علاوه بر توزیع بسته معیشتی، توسعه زیرساخت ها مواردی از قبیل نخل کاری و توسعه کشاورزی نیز در جریان است.

شوشتری تصریح کرد: این نهاد انقلابی آمادگی دارد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در طرح های توسعه و محرومیت زدایی در خوزستان خدمت رسانی کند.

در این مراسم، مسئولان قضایی خرمشهر نیز حمایت از تولید و رفع موانع تولید برای تحقق منویات رهبری انقلاب تاکید کردند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of