زمین خوار اهوازی با ۱۸ فقره پلاک ثبتی متصرفه دستگیر شد

  فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یک زمین خوار در اهواز که با اسناد جعلی اقدام به تصرف ۱۸ فقره پلاک ثبتی به ارزش پنج هزار و ۹۰ میلیارد ریال کرده بود، به همراه همدستانش دستگیر شد.

به گزارش اهواز نوین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی بیان کرد:در پی شکایت اداره حقوقی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سال ۹۷، مبنی بر تصرف غیرقانونی تعدادی املاک آن ستاد در شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با کار تخصصی و تحقیق گسترده اطلاعاتی، فردی که با تبانی و نفوذ، ۱۸ فقره پلاک ثبتی را در یکی از مناطق شهرستان اهواز به نفع خود تصرف کرده بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس پس از جمع‌آوری سوابق، اسناد و مدارک و بهره‌گیری از روش‌‎های علمی کشف جرم، دریافتند کلیه اسناد و مدارک ارایه شده توسط متهم جعلی و فاقد اصالت هستند.
سردار صالحی با بیان اینکه در رسیدگی به پرونده ۶ نفر از عوامل دخیل در انجام جرم شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود:کارشناسان ارزش املاک تصرفی را حدود پنج هزار و ۹۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of