اتوبوس های بین شهری خوزستان در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی متوقف می‌شوند

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: پلیس در ورودی و خروجی های شهرها مستقر بوده و اتوبوس هایی که قصد خروج از شهر را دارند کنترل و اگر تعداد مسافران آنها بیش از حد مجاز باشد یا پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، توقیف می‌شوند.

سرهنگ رضا دولتشاهی،  اظهار داشت: تا وقتی که استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد، محدودیت های خودرویی ادامه دارد و طبق مصوبه ستاد استانی کرونا، در تمام ورودی ها و خروجی های استان این محدودیت اعمال شده است.

وی با بیان اینکه مردم همچنان باید از سفرهای غیرضروری خودداری کنند افزود: همکاران ما در ورودی و خروجی های شهرها مستقر هستند و اتوبوس هایی که قصد خروج از شهر را دارند کنترل و اگر تعداد مسافران آنها بیش از حد مجاز باشد یا پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند به آنها اجازه تردد نمی دهند.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اینکه ملاک پلیس راه برای جریمه کردن پلاک خودروها است گفت: پلاک های بومی حق خروج و پلاک های غیر بومی حق ورود به شهرستان ها را ندارند.

وی افزود: در طی این مدت ماموران پلیس راه سعی کردند از طریق تذکر لفظی و بازگشت خودروها، با رانندگان همکاری کنند ولی آن دسته از افرادی که اصرار بر تردد داشته باشند قطعا جریمه می شوند.

دولتشاهی بیان کرد: میزان جریمه ورود و خروج خودروها به شهرهای قرمز و نارنجی به ترتیب پنج و ۲ میلیون ریال است که برابر قانون اعمال می شود.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک  
Notify of